Wii

Status
Niet open voor verdere reacties.

mo dsl wii

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Wahha eindelijk heb ik de wii!! :D veel lol gehad met WII sports, Mii gemaakt ensoo :thumb: :thumb:
maar volgens mij kan ik mijn DS Lite met mn wii verbinden.. maar hoe moet dat?
en hoe kan ik met het internet verbinden? ik heb de handleiding doorgelezen maar snapte het niet goed.. kan iemand het uitleggen? en kan ik met wii sports met andere mensen spelen (over t internet)?
:D

Om een verbinding met het internet te krijgen heb je een WiFi of LAN-kabel verbinding nodig.

Voor een WiFi verbinding doe je dit:

Ga naar de Wii opties wat volgens mij links onder in het Wii Menu zit. Klik op Wii Instellingen en zoek naar Internet en klik er op.

Klik op Verbindingen en klik dan op Verbinding 1. Klik op WiFi verbinding. Klik op Acces Point zoeken. Als er 1 of meerdere verbindingen zijn gevonden staat er op het scherm 'Kies het Acces Point waarmee je een verbinding wil maken' en klik op Oké.

Als je verbinding is beveiligd, moet je de Key opgeven om verder te gaan. Anders kan je gewoon doorgaan.

Hierna gaat hij de verbinding testen. Als hij klaar is verschijnd er een bericht. Je zult wel zien of het gelukt is of niet.

Als je een LAN-kabelverbinding gaat gebruiken doe je gewoon het zelfe hier boven alleen klik je op 'LAN-kabelverbinding'.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan