Wijhelpenjou

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijhelpenjou

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Berichten
541
Ik heb een vraag sommige mods van het helpmij forum kennen mijn "forum" wel

Ik heb de onderwerpen crack tools en downloads verwijderd :) voor het helpmij forum

En hoe kan ik mijn forum promooten op een gratis manier??? Niet dat ik echt veel van computers afweet

Maar ik zou graag samen willen werken met jullie in het verleden
 
Laatst bewerkt:
Dat zal me geen probleem lijken mits je je maar aan de beleidsregels houd van dit forum, alhoewel ik niet weet wat je in het verleden hebt "uitgevreten".

CrashPuppy
 
Ik denk (weet het wel zeker) dat je geen samenwerking voor elkaar zal krijgen. Het ging niet alleen om de cracks/downloads op je site, dit is ook duidelijk aangegeven aan jou.

Ik denk dat je je moet concentreren en informeren, hoe je met je website verder moet ontwikkelen. Uiteraard binnen de regels van Helpmij en wat er aan jou aangegeven is.
 
Ik vraag me, na al je posts en probeersels, nu toch echt af wat je bedoeling is.
Volgens mij wil je gewoon een tweede Helpmij.nl opzetten, maar, zoals je zelf zegt, heb je geen verstand van computers...

Niet dat ik echt veel van computers afweet

Wat dan?? Proberen de leden van Helpmij naar jou site te halen? Weinig kans denk ik...

Jouw forum, dat qua opzet en naam wel heel erg op dit forum lijkt, heeft precies 1 geregistreerde gebruiker en dat ben je zelf.

Ik ben van mening dat je moet stoppen met die onzin hier.
Wil je een forum maken zoals dat van Helpmij, ga je gang en probeer het maar, maar blijf niet hier vragen om adviezen en hulp, het slaat werkelijk nergens op in mijn ogen!
 
helpmij

Maar mijn forum is iets anders Hebben jullie hier een onderwerp entertainment?

ik vraag gewoon advies kijk sommige mensen die bergijpen dingen verkeerd.

Ik weet wel wat van computers maar eerst ga ik mensen zoeken die mij willen helpen

Maar je weet he van helpmij is er maar 1 en dat is helpmij.nl daar kan niemand aan tippen
 
Laatst bewerkt:
Vandaar ook zeker de naam van je forum: wijhelpenjou....:evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan