wijzigen bureaubladachtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobMan

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2007
Ik heb recentelijk erg veel last gehad van een zeer lastig virus maar gelukkig is dit nu opgelost. Een van de problemen die zich nog steeds voordoet is dat ik de bureaubladachtergrond niet meer kan wijzigen.
Wanneer ik naar Aan persoonlijke voorkeur aanpassen ga, daar Bureaubladachtergrond kies kan ik niet meer kiezen uit afbeeldingen (die worden ook niet meer als thumbnail weergegeven, ook niet als ik handmatig een map aangeef met afbeeldingen of zelfs een afbeelding kies). Ik kan alleen nog maar kiezen uit Vaste kleuren.
Waar zou het probleem kunnen zitten?

ben je er zeker van dat alles weg is dan nu?
je zou nog eens kunnen scannen met malwarebytes

het zou ook misschien wel kunnen dat er bestanden beschadigd zijn...
voer daarom eens sfc /scannow uit...

Als ik sfc /scannow uitvoer wordt er wel een opdracht-prompt geopend en begint mijn laptop met scannen maar bij de 100% sluit het venster automatisch en worden er geen resultaten getoond.

Scannen met Malwarebytes, AVG, McAfee levert allemaal niks op...

Helaas heeft het niet geholpen. Ik ben een beetje in het register bezig geweest maar het is nog niet opgelost..

Als ik sfc /scannow uitvoer wordt er wel een opdracht-prompt geopend en begint mijn laptop met scannen maar bij de 100% sluit het venster automatisch en worden er geen resultaten getoond.

Scannen met Malwarebytes, AVG, McAfee levert allemaal niks op...

je moet normaalgezien eerst een opdrachtprompt openen en dan pas "sfc /uitvoeren" als ik me niet vergis... (opdrachtprompt als admin uitvoeren)

hoe je met dat logje overweg kunt weet ik ook helaas niet :S
Het is veel te groot altijd en ik zou niet weten waar te zoeken...

Ik zou zeggen misschien een herstelinstallatie met de vista installatie-dvd maar ik weet niet zeker of dit ook kan met vista, met xp ging dat in ieder geval

Hoi!

Het probleem is dat ik alleen een recovery vanaf mijn laptop kan doen en dan wordt de hele hdd geformatteerd en windows opnieuw geinstalleerd. Hiermee raak ik zo veel bestanden kwijt (of ik moet alles backuppen) om niet te beginnen over programma's en instellingen..
Daarom doe ik dat liever niet...

Hoi!

Beide links hebben helaas niet geholpen. Blijkbaar zit het eigenlijk probleem dus niet in het register...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan