davylenders123
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jun 2010
- Berichten
- 902
Hoi,
Op het werk hebben we verschillende excel files die we dagelijks moeten invullen.
Het gebeurt regelmatig dat er verkeerde wijzigingen gebeuren in de bestanden , en als ik dan vraag aan de persoon waar ik zeker van ben dat hij die wijiging heeft gedaan dan zegt die ik heb dat niet gedaan.
Nu zou ik graag al de wijzigen bijhouden van elke gebruiker.
En dit liefst in een apart verborgen tab blad als dat gaat.
De verschillende excel files bestaan uit 1 tem 35 verschiilende tab bladen .
Hoe kan ik dit het beste oplossen ?
Of is dit niet mogelijk in excel 2003.
Op het werk hebben we verschillende excel files die we dagelijks moeten invullen.
Het gebeurt regelmatig dat er verkeerde wijzigingen gebeuren in de bestanden , en als ik dan vraag aan de persoon waar ik zeker van ben dat hij die wijiging heeft gedaan dan zegt die ik heb dat niet gedaan.
Nu zou ik graag al de wijzigen bijhouden van elke gebruiker.
En dit liefst in een apart verborgen tab blad als dat gaat.
De verschillende excel files bestaan uit 1 tem 35 verschiilende tab bladen .
Hoe kan ik dit het beste oplossen ?
Of is dit niet mogelijk in excel 2003.