Wijzigen Internet opties levert problemen op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caspar107

Meubilair
Lid geworden
2 dec 2001
Berichten
8.121
Als ik in Internet Explorer naar mijn Internet Opties wil gaan (via menu Extra) krijg ik de melding zoals in de bijlage, ik heb niks gewijzigd op mijn computer.

Ik kom wel bij de Internet Opties via mijn configuratie scherm, alleen kan ik dan niet mijn startpagina wijzigen, vak blijft grijs.

Wie helpt me even op weg.
 

Bijlagen

  • melding.jpg
    melding.jpg
    14,8 KB · Weergaven: 34
Caspar107,

Heb je in Spybot S&D iets aangevinkt onder de Immuniseer knop?

Zoniet download HijackThis. Uitleg en link vind je hier: http://www.tomcoyote.org/hjt/
Unzip en run het. Klik op Scan > Save log en sla het log op als een .txt bestand.
Kopieer en plak de inhoud in je volgende post.
Fix nog niets. Er zitten ook dingen die je echt nodig hebt.

Groetjes,

Pieter
 
Je zal er zelf ongetwijfeld al aan hebben gedacht. Maar toch, gooi je tijdelijke internet bestanden leeg, verwijder je cookies en scan even op spyware en virussen.
 
Hoi,

Vreemd......ken het niet.......kun je wel via Start/rechtsklik Internet/eigenschappen voor het internet bij dit dialoogscherm komen en de startpagina instellen?

Grtzzz.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door gezina
Zat die immuniseer-optie ook niet in Spywareblaster?

Alleen voor het instellen van de startpagina. Volgens mij. Dus dat zou hem ook kunnen zijn.
Tools > Misc IE settings
Good thinking Gezina. :thumb:

Groetjes,

Pieter
 
Bedankt Pieter, SpyBot zat er tussen, heb die optie pas geleden aangevinkt, vandaar dat ik daar niet aan gedacht had.
Hij doet het weer:thumb:
 
Deze instelling kun je in het register aanpassen

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions]
"NoBrowserOptions"=dword:00000001

Dat is em. Wanneer dat zo staat moet het dit worden:

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions]
"NoBrowserOptions"=dword:00000000
 
Laatst bewerkt:
@ Pieter, thnx :eek:, ik wist dat Caspar Spywareblaster mogelijk ook gebruikt, vandaar mijn suggestie, in dit geval dus toch S & D. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan