Wijzigen standaard locatie mijn documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patjuuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 sep 2006
In windows xp is de standaard map waar documenten opgeslagen worden door officeprogramma's, de browser etc. altijd C://Mijn documenten/. Nu heb ik mijn data op een andere schijf en moet ik altijd zoveel bladeren naar mijn documentenmap. Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik de verwijzing naar de standaard documentenmap kan wijzigen, evenals de de verwijzing naar de standaard afbeeldingenmap?

rechts klikken/eigenschappen en nieuwemap en lokatie selecteren

Waarop klik ik dan rechts? En waar vind ik dan eigenschappen? Deze optie krijg je normaal gesproken alleen als je op een snelkoppeling klikt, maar dat is niet wat ik bedoel.

Waarop klik ik dan rechts? En waar vind ik dan eigenschappen? Deze optie krijg je normaal gesproken alleen als je op een snelkoppeling klikt, maar dat is niet wat ik bedoel.

In je menu start rechtsklikken op 'mijn documenten', eigenschappen, locatie wijzigen, je bestanden worden dan autom. meeverpaatst.

In je menu start rechtsklikken op 'mijn documenten', eigenschappen, locatie wijzigen, je bestanden worden dan autom. meeverpaatst.

Bedankt sjunnie, dit werkte dus! :thumb: Ben helemaal blij! :D
Ik moest wel eerst mijn klassieke menu start veranderen in het "normale" menu start. In het klassieke menu start, werkt het niet. Dit wou ik even zeggen voor het geval er nog meer mensen zijn die ook de locatie van mijn documenten aan willen passen. :) :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan