• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Wijziging contracturen bij wijziging fte aanstelling

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Die spatie is wenselijk om de melding (leeg) in een draaitabel op dit bestand te voorkomen. Als dit in de code aangepast kan worden dan heel graag. Ik heb geduld :-). Als ik dit anders kan oplossen om de melding (leeg) in de draaitabel te voorkomen dan hoor ik dat graag.

Bijgaande versie kan tegen foutieve datumvelden. Bevat een datumcel geen geldige datum dan wordt de cel als leeg beschouwd.
Je kunt Module1 exporteren en weer importeren in het "echte" bestand.

Bijlagen

Die spatie is wenselijk om de melding (leeg) in een draaitabel op dit bestand te voorkomen. Als dit in de code aangepast kan worden dan heel graag. Ik heb geduld :-). Als ik dit anders kan oplossen om de melding (leeg) in de draaitabel te voorkomen dan hoor ik dat graag.
Kun je evt oplossen met voorwaardelijk opmaak

je krijgt een tabel voor je neus, dan moet je die mogelijk ten volle benutten en niet in de marge rommelen in je macro 🥸 Heb je 365 of 2024, dan kan het ook zonder macro.
Kolommen X:AI, daar worden volledige kolommen in een ander bestand afgezocht :eek:

Terug
Bovenaan Onderaan