• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

wijziging datum

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragonsting

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2001
Ik heb een Excel sheet met applicaties deze hebben een status in kolom D, deze is aan te passen met een dropdown menu.
Ik wil nu dat als ik de status wijzig in kolom D dat er in een Kolom G de datum komt wanneer ik dit heb gewijzigd.

Verder wil ik dat de tekst waarde in Kolom D ook een getal als waarde krijgt die bij de gewijzigde datum opgeteld wordt en in kolom F geplaatst wordt.

Wie kan mij helpen?

Ik heb een Excel sheet met applicaties deze hebben een status in kolom D, deze is aan te passen met een dropdown menu.
Ik wil nu dat als ik de status wijzig in kolom D dat er in een Kolom G de datum komt wanneer ik dit heb gewijzigd.

Verder wil ik dat de tekst waarde in Kolom D ook een getal als waarde krijgt die bij de gewijzigde datum opgeteld wordt en in kolom F geplaatst wordt.

Gebruik een Change event, zoals hier, maar dan met de code wat aan te passen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan