wijziging gebruikerscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

pjotr10

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2004
Hallo,

Ik probeerde een nieuw pc met xp prof op het netwerk te krijgen. Zonder dat ik dat heb gekozen, veranderde de opstartroutine van het bekende blauwe scherm met totaaloverzicht van gebruikers ineens in het kleine, oudere inlogscherm waarin je de gebruikersnaam etc. zet. :confused: Hij start na keuze wel verder gewoon op
Graag wil ik dat grote blauwe scherm met alle gebruikers graag terug! Hoe krijg ik dat nu voor elkaar?

De verandering kwam dacht ik toen ik bezig was in de netwerkinstelling een netware client toe te voegen.

Wie weet de oplossing??

groet,

P

in het configuratiescherm bij gebruikers kun je het aanmelden aanpassen.

Hoi !

Gaat niet lukken : door de toegevoegde netware-client geeft Windows uit veiligheidsoverwegingen het kleine scherm.

Die melding krijg je ook als je probeert je opstartscherm terug te zetten.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Gaat niet lukken : door de toegevoegde netware-client geeft Windows uit veiligheidsoverwegingen het kleine scherm.

Die melding krijg je ook als je probeert je opstartscherm terug te zetten.

Greetz,

Harry.

Hai,
Ik heb die netware cliënt er inmiddels al weer afgehaald.....maakt dat dan toch niet meer uit?:confused:

groet,
Peter

Hoi !

Als je die verwijderd hebt kun je via Start - configuratiescherm - gebruikers - manier waarop gebruikers zich aan- en afmelden, je oude instelling weer gebruiken.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan