Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat je vraagt komt niet echt overeen met de antwoorden. Nee, luidt volgens mij het antwoord op je vraag. Sowieso is het handiger als je dezelfde variabelenaam steeds opnieuw gebruikt om die naam dan Public te declareren. Waar je dat doet maakt dan niet zoveel uit; ik gebruik daar ook vaak een aparte module voor, voor het gemak. Dat vervangt echter niet automatisch de namen die je eerder hebt gebruikt. Dat kan alleen door Zoeken en Vervangen te gebruiken.ok, dus even voor mijn begrip. Als ik alle Dimmen die nu bovenin de formulieren makro's staan overzet naar een module "Variabelen" en die verander, dan pakt die de rest van de benamingen in de subs automatisch mee?
Hi, weten jullie of er een instelling is waarmee je een naamsverandering van een variabele over je hele programma automatisch kan doorvoeren?
Dat van die spaties was niet mijn idee in je andere vraag hoor.Oh HSV ik ben nog aan het nadenken over jouw suggestive van spaties.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.