Wijziging in sjabloon Normaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marloes7

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2007
Er verschijnt een schermpje in 'Word'; Er zijn wijzigingen aangebracht in de algemene sjabloon Normaal.
Wilt u dit opslaan onder andere naam of anuleren, als ik anuleren kies gaat dat scherm weg. bij andere keuzes komt het scherm weer terug.
Wat kan ik hier aan doen, ik vermoed dat dit komt doordat ik een alleen lezen document toch heb opgeslagen.

Laatst bewerkt:
Bilal Almasoudi..

Gedaan zoals je zegt, als er geen problemen opnieuw komen is het gelukt..

Hé, dank je wel :thumb:

Hoi Bilal Almasoudi..

Gedaan zoals je hebt gezegd, toch blijft dat schermpje elke keer verschijnen als ik in 'Word' werk en het opsla.?? :eek:

Kan je me advies geven of iemand anders.

Hoi Bilal Almasoudi..

Gedaan zoals je hebt gezegd, toch blijft dat schermpje elke keer verschijnen als ik in 'Word' werk en het opsla.?? :eek:

Kan je me advies geven of iemand anders.

Moet ik wel weten welke versie van Word het om gaat.

Hoi TeuGem..

Het gaat om Word 2003.

Ik ben zelf niet digitaal maar er is nog iets geks..

mod edit

Misschien dat beide problemen een antwoord op is??? :cool:

Vast heel erg bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Het is beter om van die vraag over het beeldscherm een nieuwe aan te maken op helpmij.

Wat betreft de melding over wijzigingen in Normal.dot:

Open Word
Menu: Extra > Opties ...
Tabblad 'Opslaan'
Controleer of er een vinkje staat bij 'Vragen of Normal.dot moet worden opgeslagen' (zie bijlage)
Zo ja, haal dat vinkje dan weg.

Bijlagen

• ScrnDmp.JPG
    ScrnDmp.JPG
    52,3 KB · Weergaven: 159
@Marloes7 graag bij het probleem blijven wat je heb in Word. Je vraag over beeldschermen hoort niet in deze sectie thuis. Mijn advies is om die vraag in de juiste sectie te stellen met de meeste kans op succes. Derhalve zal ik je vraag over het beeldscherm verwijderen want dat leidt de helpers af van je probleem in Office.

huijb..

Ik heb het begrepen, ik zal later de verwijderde vraag opnieuw stellen..

Groetjes Marloes7

TeuGem..

Controleer of er een vinkje staat bij 'Vragen of Normal.dot moet worden opgeslagen'

Ik heb het nagekeken maar er staat geen vinkje, dus wat zou het dan kunnen zijn???

Ik hoop dat er nog een antwoordt op is..

Vast bedankt voor het meedenken :thumb:

Laatst bewerkt:
De vraag is door mijn partner gesteld..
Ik begreep er zelf helemaal niets van..

Het probleem is nog steeds niet opgelost. Als ik in 'Word' een bestaand document open en iets arceer of wil wijzigen dan kom ik niet meer uit 'Word'.
Steeds verschijnt dat schermpje :eek:
Het maakt niet uit of ik op annuleren of op de ander knoppen opslaan of wijzigen klik..
Steeds komt dat schermpje..

Inmiddels heb ik 'Word' zo ongeveer niet meer in gebruik, alleen iets opslaan en nalezen.

Het is een heel lastig probleem, ikzelf ben totaal niet digitaal en mijn partner komt hier ook niet uit..

Misschien is er iemand die weet wat ik hieraan kan doen?? :)

Er staat een kopiebestand van normal.dot in de sjablonen directory. Verwijder die.
Hoe ?

menubalk/extra/opties/bestandslokaties/gebruikerssjablonen.

Schrijf de naam van deze map(=directory) op
Sluit Word.
Ga met de verkenner naar de opgeschreven map .
Zorg dat je ook verbogen bestanden kunt zien . Verwijder ~$ormal.dot en alle andere bestanden die met een ~ beginnen..
Sluit de verkenner.
Start Word en beoordeel of het euvel verhopen is. Zo niet; sluit Word en ga met de verkenner naar dezlefde map en verwijder daar alle bestanden die lijken op normal.dot

snb..

Bedankt voor het reageren :)

Nu nog even hulp vragen en kijken of het gaat lukken..

Ik laat het weten!!!

Mijn partner weet niet hoe verkenner werkt..

Vraag: hoe zoek ik in verkenner die bestandsmap?

c:\...\AppData\Roaming\Microsoft\Word

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan