wijzigingen bijhouden in document met beveiligde secties

Status
Niet open voor verdere reacties.

member

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2005
Hallo.

ik kan geen oplossing vinden voor het volgende probleem.
Ik heb een document die bestaat uit 5 verschillende sectie's.
Een aantal van deze sectie's zijn beveiligd. Deze sectiebeveiliging heb ik gemaakt via "extra" "document beveiligen" "formulieren" en hier de betreffende sectie's aangeduid. bv sectie 1 en 3.
Sectie 2, 4 en 5 kunnen wel bewerkt worden door de gebruiker.

Tot hier geen probleem. Ik geraak echter in de knoop nu ik ook de wijzigingen/opmerkingen wil gaan bijhouden die gebruikers maken in de niet beveiligde sectie's (sectie 2,4 en 5.)
Dit lukt me niet, zonder de beveiliging op de beveiligde sectie's op te heffen( en dat wil/mag ik niet).

Is er een mogelijkheid om deze twee beveiligingsopties te combineren ?

dank.
ps ik gebruik office2000 en officeXP

Als ik het goed begrijp dan is dit een document voor op school waarin de leerlingen in de onbeveiligde secties veranderingen moeten aanbrengen.
Nu wil je die veranderingen ook beveiligen of niet?
Is het mogelijk het document mee door te sturen?
Heb je al eens geprobeerd met pagina-eindes?

Ik dacht dat m'n vraag vrij duidelijk was.

probeer het volgende eens :
Maak een document met verschillende sectie's. Zolang ik er geen beveiligde sectie's zijn kan je naar hartelust opmerkingen invoegen en opmerkingen bijhouden.

Zodra er 1 sectie beveiligd is kan je in geen enkele sectie (beveiligd of niet ) nog opmerkingen invoegen of wijzigingen bijhouden.

Echt niemand die een zinvol antwoord kan bieden ?
jammer ...

Ik ga dan maar op zoek naar een ander forum. Wie weet zitten de echte "help-mij"-experts op een ander forum..

optie 1
Een moeilijke vraag die je het beste via VBA oplost en userforms.

optie 2
Ken je dit niet dan kom je er gedeeltelijk uit door te werken met subdocumenten

Klik bij beeld en kies overzichtsweergave.
De niet beveiligde delen zet je in een ander document en kan je invoegen via een knopje op de extra werkbalk.
Beveilig zoals je altijd doet.
Als je werkt vanuit de overzichtsweergave kan je in de subdocumenten meer doen.

optie 3
Als je met XP werkt kan je wel via stoppen van beveiligen werken, want hier verliezen de formuliervelden hun waarde niet als je opnieuw beveiligd. (wat ze wel in 2000 doen)

Optie 4
i.p.v. wijzigingen behouden, werken met documenten vergelijken. (oude en nieuwe versie)

De ideale oplossing moet je helaas programmeren, hopelijk helpen de andere je ook verder.
hopelijk heb je hier iets aan.

bedankt voor de reactie.
't wordt toch verder zoeken...
optie 3 en 4 is niet wat ik wens en optie 2 lijkt me nogal omslachtig...

Toch bedankt voor de hint.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan