davygky542
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 feb 2016
Voor mijn werk moet ik een 600 handleidingen up-to-date houden waarbij er soms door mezelf of door andere wijzigingen moeten worden aangebracht. Op het einde van zo'n handleiding staat steeds een tabel met een versienummer, datum van aanpassing en welke wijziging is gebeurd.
Al deze handleidingen heb ik geordend in een ander excell bestand staan maar voor mij is het onmogelijk om al deze 600 handleidingen bvb 1 maal per week te openen om na te kijken of en wanneer ze zijn veranderd.
Is het mogelijk om:
1. Bvb mail te krijgen als er een excell bestand is gewijzigd?
2. de datum die men ingezet heeft als laatste wijziging automatisch te laten aanpassen in mijn excell bestand met het overzicht?
Zodoende zou mijn file up-to-date blijven en kan ik aan de datums zien welke een deadline heeft om te reviewen en welke reeds tijdig zijn gereviewed en anderzijds een overzicht heb van wie welke file heeft aangepast.
Alvast bedankt
mvg
davygky542
Al deze handleidingen heb ik geordend in een ander excell bestand staan maar voor mij is het onmogelijk om al deze 600 handleidingen bvb 1 maal per week te openen om na te kijken of en wanneer ze zijn veranderd.
Is het mogelijk om:
1. Bvb mail te krijgen als er een excell bestand is gewijzigd?
2. de datum die men ingezet heeft als laatste wijziging automatisch te laten aanpassen in mijn excell bestand met het overzicht?
Zodoende zou mijn file up-to-date blijven en kan ik aan de datums zien welke een deadline heeft om te reviewen en welke reeds tijdig zijn gereviewed en anderzijds een overzicht heb van wie welke file heeft aangepast.
Alvast bedankt
mvg
davygky542