Wijzigingen (niet) samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barbapapa

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2001
Hallo

Als ik een document open vraagt Word steeds "Wilt u wijzigingen samenvoegen met...".
Nee dat wil ik niet! Ik kan op een knop drukken met "Nee, en deze vraag niet meer stellen", maar de volgende keer doet hij het weer net zo.
Wie weet raad?

Thanx

Hai, :D

Is dit de exacte voledige vraag welke jij van Word krijgt?
In welke Word versie werk jij?

Ik voeg regelmatig documenten samen om te redigeren maar moet eerlijk zeggen dat ik deze vraag nog niet eerder heb gehad..

Zou je misschien een schermafdruk van die melding willen plaatsen (ALT+Printscreen..plakken in Paint/word)

Wellicht gaat er dan een lampje branden..

See Yah! :thumb:

Hoi

Ik gebruik word 2002 en windows xp. Volgens mij doet ie het alleen bij documenten waar "versie" in de titel zit, maar niet altijd. Overigens doe ik dat zelf; ik bedoel ik gebruik word niet om versies te maken of zo...

Bijlagen

Echt heel bijzonder ik heb deze melding nog nooit gezien..en geloof mij heb al veel gedaan in Word..;) (interessant is het wel)

Als er versie in de bestandsnaam staat dan is het logisch aan te nemen dat er meerdere versies in dit document zijn opgenomen...

Jij zegt echter dat je dit zelf (Bewust) niet hebt gedaan...
Wat kan is dat automatisch versies opslaan aan staat?

Probeer eens:
Ga naar menu/Bestand/Versies
Haal het vinkje weg bij versies auto opslaan bij afsluiten.

Sluit de dialoog en save en sluit het document.
Heropen het.....Is de melding nu weg?

Zo nee nog eens terug naar het menu versies en haal alle (Eventueel) aangemaakte versies van het document eens weg met de knop verwijderen..(voer dit uit op een kopie van het document)

Sluit en save het document...is het nu wellicht weg? (De melding)

Ben benieuwd...:thumb:

Hoi Joost,

In elk geval mooi dat ik iets bijzonders heb. Hoewel :( het maakt het er natuurlijk niet makkelijker op. Ik heb gedaan wat je zei, maar heb bij versies niets aangevinkt en ook geen lijstje met versies...

Helpt het als ik erbij zeg dat het volgens mij voor het eerst gebeurde toen ik overstapte op outlook (van OE) en toen een bijlage van iemand opende?

Nou of dat helpt...wellicht..
Als dat document een koppeling had met een ander document zou dat opzich best wel kunnen...(Vermoeden)

Maar even voor de duidelijkheid dat Joosje het snapt:
* Komt dit bij 1 docje voor...of bij meerdere..cq. allemaal?

Ben aan het zoeken hoor maar heb echt nog geen lekker aanknopingspunt gevonden..

See Yah! :thumb:

Het komt bij sommige documenten voor. Lang niet bij alle. En volgens mij alleen bij documenten die ik later onder een andere naam opsla. Maar dan ook weer niet in alle gevallen. :confused: Snap je het nog?

Nou snappen doe ik het prima...kan het echter niet nadoen dus das best lastig...

Heb je wellicht een document wat dit probleem heeft voor me?
Sturen naar: Edit..delete...
En hou vol hé...dan doe ik dat ook! :thumb:

Laatst bewerkt:
Hoi Joost,

Ik ben eruit. Niet hoe het komt, maar wel wat ik verkeerd doe. Ik was op zoek naar een beetje een discreet document om je te sturen (zijn vooral klusjes voor uitgevers e.d.; vandaar) en nadat ik de vraag weer kreeg of ik wilde samenvoegen, zei ik weer braaf Nee en deze vraag niet meer stellen en ik wilde het doc meteen weer sluiten. Vraagt ie of ik wijzigingen op wil slaan. Kennelijk heb ik dat telkens niet gedaan (omdat dat eerdere versies waren waarin ik niks veranderde). Maar daardoor onthield ie dus ook niet dat ie de vraag niet meer moest stellen. Beetje dom misschien? Ik dacht dat hij ergens in opties een instelling zou veranderen om t nimmernooit meer te vragen en dus niet alleen bij dit doc.
In elk geval: dank voor je volhardendheid. Zo is t toch nog goed gekomen :)

Groet
Marc

Hai Marc, :D

Hé das mooi. Ben blij dat je eruit bent enne graag gedaan!

Ik vraag mij nog steeds af wat voor type samenvoeging Word exact wilde doen..maar goed kom het vast nog wel eens tegen...(zal dan aan je denken);)

Tot de volgende ronde!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan