Wikipedia/School

Status
Niet open voor verdere reacties.

richardbakker

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2010
Berichten
44
Hi,

Ik en wat vrienden zaten vanochtend wat te *****n op school op wikipedia. (niks anders te doen:rolleyes:) maar nu heb ik misschien wat doms gedaan :confused:

Ik heb er wat dingen op verandert en wat namen van leraren toegevoegd met wat rare dingen erbij xd ook anderen deden dit :p

Nu kregen we een melding van wikipedia dat dit vandalisme is :p maar ook stond er de netwerk naam van onze school en er stond volgensmij vaag dat de school hier ook bericht over kreeg ofzo

We hebben op school ieder een eigen account waarop we moeten inloggen. Dat pas kunnen we computteren (internet, mijn programma's enz)

Iedereen heeft die aanpassingen op wiki op mijn account gedaan. Ik ben dus bang dat de school hier via wiki achter komt. Dan kan dit hele nare gevolgen hebben :(



Is dit mogelijk? Dat de school misschien een kopie krijgt van de pagina en mijn acc nummer er bij?

ik hoop zo erg van niet, dit is ook nog mijn examen jaar en die heb ik in mei. Kan me nu niks ergs veroorloven


alvast bedankt
 
Vervelend om te zeggen, maar dat is inderdaad heel goed mogelijk....

Ze zijn bij Wikipedia heel alert op dat soort zaken en terecht, anders zou Wikipedia geen enkele waarde meer hebben!
 
dus ze kunnen al een mail hebben?


De titel van het mailtje was wel laatste kans ofzo dus misschien is dat een waarschuwing?
 
Laatst bewerkt:
Kan zeker. Moet je ook maar geen irritante rotgeintjes met wikipedia uithalen.

Daar heb je wel gelijk in maar toch is het gebuert waar ik zelf ook niet blij ben ben maar dat zeg je pas achteraf, maar kijk iedereen moet wel inloggen met een eigen inlog nummer en wachtwoord maar is dat door wiki ook te achterhalen?

Het heeft voor de school ook geen zin om alle leerlingen te vragen want zou wiki alleen dat naar school sturen + het vandalisme maar verder niks tja.. dan heeft iemand het op school gedaan maar verder wetren ze dan niks toch?
 
Laatst bewerkt:
Sorry dat ik het zeg maar ik hoop dat jij flink op je lazer krijgt !!

En geen praatjes van het is nu eenmaal gebeurt en achteraf ben ik er ook niet blij mee.

Tevens heb ik verzocht dit topic te sluiten !!
 
Daar heb je wel gelijk in maar toch is het gebuert waar ik zelf ook niet blij ben ben maar dat zeg je pas achteraf, maar kijk iedereen moet wel inloggen met een eigen inlog nummer en wachtwoord maar is dat door wiki ook te achterhalen?

Het heeft voor de school ook geen zin om alle leerlingen te vragen want zou wiki alleen dat naar school sturen + het vandalisme maar verder niks tja.. dan heeft iemand het op school gedaan maar verder wetren ze dan niks toch?

De systeembeheerder(s) van je school kunnen precies zijn wie met welke account wat gedaan heeft!
 
Hopelijk nog voor het slotje!

Maar wees verstandig en ga zelf met je verhaal naar de persoon die hierover gaat. Op die manier toon je toch nog dat het je dwars zit en neem je verantwoordelijkheid voor je acties. Misschien het beste wat je nu kunt doen, ipv afwachten tot men bij jou komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan