Wil de website ook via Google Chrome kunnen benaderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc 05

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2006
Hallo,

Onze website www.digitreport.com wordt in google chrome anders weergegeven... ik heb destijds samen met csshunter contact gehad en gepobreerd de site voor elke browser toegankelijk te maken.

Nu is mijn vraag wat kan ik aan de css veranderen zodat de pagina ook goed wordt weergegeven (zie IE), in google chrome is het kader aan de linkerkant te breed en komen de linkjes aan de linkerkant tegen de kantlijn?
Als ik naar de html en css van de eerste pagina kijk dan zitter er geen fouten in de html en ook niet in de css.

Groeten,
Marc

Laatst bewerkt:
Eerlijk gezegd zie ik geen verschil. Het enigste is dat het bij internet Explorer wat meer uit elkaar staat?
Wat is er niet goed met Google Chrome dan?

Hallo,

Als ik bij mij in Google Chorme kijk dan zie ik dat het blauwe kader rondom het paars aan de linkerkant breder is. het kader behoort rondom overal 20pixels te zijn dat is aan de linkerkant meer.
Verder zie je dat de linkjes gelijk beginnen tegen de linkerkant van het scherm.... dit zou feitelijk binnen de 90 procent van het scherm moeten liggen namelijk dat is de waarde van de <body>

Bij mij staat het juist in Iexplorer niet verder uit mekaar en heb ik overal een kader van 20 pixels rondom. Het logo bevindt zich dan ook altijd aan de linkerkant binnen het gedeelte van de 90procent.

Verklein het scherm maar eens in Ie en je ziet altijd dat er ruimte links naast het logo en linkjes blijft.
Deze ruimte heb je ook aan de rechterkant naast de bolletje (logo links).... dit is in Google Chrome ook niet.

Hoi Marc,
Snap er niets van: html is valid, css is valid, en alle browsers inclusief Chrome doen bij mij hetzelfde. :shocked:
Dus helemaal geen breder kader aan de linkerkant: precies de opgegeven 20px. Ook de 90% gaat altijd goed met de linkerzijkant en de bolletjes rechts: alles schuift mooi mee bij verschillende window-formaten. Inzoomen in Chrome geeft ook geen problemen. Volledig scherm met F11: ook geen punt.

Is het op een desktop waarop het bij jou mis gaat, of een ander type (laptop, handheld, tablet, Ipad, mobiel; van dat soort)?

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Hey csshunter,

Ik heb een HP desktop met aanbevolen schermresolutie van 1920 * 1080px.
Screenshot Chrome hiervan:dreamweaver.jpg

Vreemd is het wel.

Ps. Is er al een oplossing voor het inbouwen van een youtube filmpje..... hier hebben we het ooit eerder eens over gehad.
Het doctype is Html 4.01 strict
Als ik de pagina`s bekijk op een Ipad waar een youtube filmpje opstaat dan scrolt het filmpje over het onderste kader heen.
De html van deze pagina is ook niet valid maar dat heb ik op de koop toegenomen omdat het bij de meeste browsers wel goed gaat.

Met vriendelijke groet,

Marc

Laatst bewerkt:
Hallo,

zijn er meer mensen waar de website http://www.digitreport.comgewoon te benaderen is in Google Chrome en dat deze dan hetzelfde uitziet als in IE?

zouden jullie zo vriendelijk willen zijn dan hier een bericht te plaatsen. Bij ziet de site er namelijk heel anders uit en ik zoek een oplossing hiervoor.

Opeens na een week ziet de site in Google Chrome er opeens ook hetelfde uit als in IE.

De wondere wereld van de pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan