wil een andere versie installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

monicav

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2005
Hallo ,Ik heb een Vaio computer van Sony en daar zit een vaio installatie cd bij met windows xp home
als ik een andere installatie cd wil gebruiken accepteerd de pc dat niet alleen die van vaio.
Nu hoorde ik van iemand dat je dat ik je bios mopet veranderen
wie kan mij daar stap voor stap bij helpen zodat ik ook andere installatie cd`s kan gebruiken
Groetjes Monica

Je kan in de BIOS kijken naar Boot Sequence maar dat staat bij iedere BIOS weer ergens anders. Even zoeken dus. Vervolgens stel je hem zo in dat hij van CD Rom opstart.
Maarre, als ik vragen mag wat wil je er nu op gaan zetten dan??

Je kan in de BIOS kijken naar Boot Sequence maar dat staat bij iedere BIOS weer ergens anders. Even zoeken dus. Vervolgens stel je hem zo in dat hij van CD Rom opstart.
Maarre, als ik vragen mag wat wil je er nu op gaan zetten dan??

ik wil windows Vista erop zetten

Lijkt mij dat Vista ook Bootable is.
Voldoet je systeem wel aan de eisen voor Vista?
Het vraagt nogal wat van je systeem....

Lijkt mij dat Vista ook Bootable is.
Voldoet je systeem wel aan de eisen voor Vista?
Het vraagt nogal wat van je systeem....

volgens mij kan het ik heb een print van mijn besturings systeem erbij gedaan misschien wilt u even kijken
gr monica

Bijlagen

• systeemoverzicht monicav.jpg
    systeemoverzicht monicav.jpg
    48,3 KB · Weergaven: 25
Moet gaan maar verwacht er geen wonderen van.
Ik zou voor meer geheugen gaan en ik weet niet precies welke videokaart je hebt....de Radeon 9200 van 128MB neem ik aan??

1024 MB intern geheugen, daarmee zal Vista zeker lekkerder draaien.

En, Vista is nog niet af, dus er kunnen nog foutjes inzitten, behalve als je een gedownloaden Final-versie hebt, en daarom kan ie ook instabiel zijn.

Dus ik zou eerst goed nadenken, of alles het waard is.

Zelfs al heb je de final, ik weet niet eens hoe het met de activatie zit en zo. Er is nog zo weinig bekend!......

Monica,
Dat is een goede keus, wie weet wat er misgaat. Kan natuurlijk ook dingen misgaan in XP, maar in Vista een nieuw besturingssysteem wel meer kans.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan