Wil een game pc maar weet niet waar ik naar moet kijken...

Status
Niet open voor verdere reacties.

soerinG

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2010
Hoii,

Voor jullie dit berichtje lezen wil ik even zeggen dat ik het erg waardeer dat jullie de moeite nemen om mij te helpen. :thumb: Bij voorbaat dank.

Ik ben op zoek naar een desktop-pc (inclusief monitor ong. 20") die aan de volgende eisen moet voldoen:

Ik moet ermee ''lagloos'' games kunnen spelen zoals maffia2, gta4, bioshock2 en shooters.
Ik moet ermee hd-films kunnen bekijken en de standaard dingen zoals internet, msn e.d.

Zelf ben ik langs winkels gegaan en heb ik geinformeerd maar heb het idee dat zij alleen hun eigen producten willen verkopen. Ikzelf heb geen kennis over processor, videokaart e.t.c. dus daarom dat ik vraag of jullie een nieuwe pc voor mij kunnen uitzoeken die aan mijn eisen voldoet. Mijn budget is 500, 600 max. Heb geen idee of dit genoeg is dus ik hoor het graag van jullie. Hopelijk is het niet teveel werk.

Groetjes,,

zou je het volgende even in kunnen vullen dan kunnen wij jou beter helpen

Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?

Besturingssysteem - Welke wil je?
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

het meeste heb je al beantwoord

Budget - 500 a max 600
Doel - Gamen
Omgeving - Een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn
Assemblage -Een kant-en-klaar afgeleverd systeem,

Besturingssysteem - Windows7 (nieuwste? heb namelijk alleen met windows gewerkt)
Opties / randapparatuur - geen specifieke hardware, geen ouder systeem, pc moet hd-films kunnen afspelen

edit: incl monitor

Laatst bewerkt:
okey dus het scherm hoeft niet meer? (valt onder randapparatuur)

een game pc inclusief windows kost minimaal 600 euro wil je daar een scherm bij dan moet je al gauw aan 700 euro denken

Nee ik bedoel wel gewoon met scherm en windows dus dan word het 700 max ;)

Aan het scherm ben je al gauw 100 euro kwijt
Dan heb je dus maar 600 euro of minder voor je pc

Als je echt lagloos wil gamen, dan moet je je eigen pc samenstellen, want niet iedere pc voldoet aan jouw eisen.
Specs?
Behuizing
Voeding
Mobo(moederbord)
Welke socket? AMD of Intel?
Processor
RAM geheugen
Videokaart ( ATI is goedkoper, maar Nvidia heeft betere graphics.)

Klik?

klikerdeklik
dit systeem voldoet aan jou eisen
de HD6850 kan games zonder lag prima op medium spelen en films in HD kwaliteit afspelen
de Phenom II x 4 965 is een bang voor buck processor die redenlijk krachtig is je kan hem vergelijken met een iets zwakkere intel i5 processor
het moederbord is Socket Am3+ je kan dan in de verre toekomst voor bulldozer cpu's kiezen (future gericht)
4GB kingston ddr3 Geheugen
Assemblage word door de webshop gedaan je krijgt hierbij 1 jaar garantie
windows 7 64 bits, windows moet je wel zelf installeren maar dit is vrij simpel met windows 7

o ja en een 20 inch schermpje van iiyama

Laatst bewerkt:
''klikerdeklik''

Dat systeem heeft een A8, een van de nieuwere series AMD processoren. Met ingebouwde ATI hd6550 graphics
Bekijk het zelf maar

Laatst bewerkt door een moderator:
dat is geen game systeem de A8 mag games dan wel kunnen draaien maar niet fijn (low)
en dat in tegen stelling tot de HD6850 die is gewoon veel krachtiger
en er zit geen monitor bij ook al laat het plaatje dat wel zien bij de spec's staat het volgende
Opmerking
Deze pc wordt geleverd zonder: toetsenbord, muis, monitor

wil je een game systeem dan is de pc die ik heb samengesteld veel beter

Hartelijk dank voor de snelle reacties,

Kun je alleen nog wifi toevoegen want dat zie ik nergens staan...dat werkt dan toch hetzelfde als wifi van een notebook?

edit: jouw samenstelling is zonder toetsenbord en muis toch?

Laatst bewerkt:
Fire, er zit een fout in je samenstelling.
Die voeding heeft geen PCIe kabel. Dan kan je er geen PCIe kaart op zetten

Samenstelling klopt wel qua voeding.
Sterker nog...hij heeft er 2.
hier te zien of bij mij in de kast.

En ookal zou die ze niet hebben zelfs dan is een pci-e kaart mogelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan