Wil formateren maar lukt niet kom ook niet in fdisk.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazy Gipsy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 nov 2006
Heb een probleem ik wil mijn PC formateren maar lukt me niet krijg ik een fout melding.

Heb er windows 98se en wil die er weer op nieuw gaan opzetten aangezien me PC was vast gelopen of zo kon niks meer heb ik de bios hersteld (ben hier voor nooit in bios geweest) en ik kon me gewoon in dos komen. Maar dan krijg ik als ik deze commands in type foutmelding kan echter wel via dos kijken wat er op staat C: D: A: werkt allemaal en kan alles lezen.

Format C:
Het formatteren van station C: wordt niet ondersteund.
Het formatteren is beëindigd

fdisk
Er zijn geen vaste schijven aanwezig.

Hé die crazy gipsy,

Heb je de bootvolgorde wel goed staan in BIOS, dus eerst opstarten van A station
en heb je wel alle kabels aangesloten zitten, want hij geeft volgens mij al aan
dat hij geen station kan vinden.... (toevallig stroomstekkertje los zitten !!!)

:D

Ja alle stekkertjes zijn :thumb: en de bootvolgorde staat ook goed :) heb het inmiddels zo ver dat ik al weer windows heb snap er niks van denk dat het komt omdat ik de bios naar zijn standaard heb terug gezet en nu kan ik ook ineens formateren doe ik ook maar gelijk want die fout meldingen die dat ding geeft is niet meer normaal. Maar even goed bedank voor het snel reageren :D.

Greetz Gipsy

Toch nog een vraagje.

Ik heb nu mijn pc weten te formateren maar nu loop ik op het volgende probleem. Als ik naar mijn cd-rom drive ga door middel van D: en dan setup type krijg ik een run-time error.

Een ogenblik geduld. Setup wordt geïnitialiseerd.
Bezig met scannen van het register...
Windows Setup vereist 7340032 bytes schrijfruimte (krijg deze regel afentoe maar half tezien.)
run-time error

Hoe kan ik dit verhelpen??

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan