Wil graag een Duitse Netbook kopen...met duitse windows...is dat te veranderen thuis?

Status
Niet open voor verdere reacties.

borgqueenx

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2008
Berichten
12
De prijs in nederland voor de netbook met windows 7 is 200 euro duurder en niet op voorraad. Daarom wil ik hem in duitsland halen sinds dat ik een half uur van de grens woon. Ik wil wel graag weten hoe ik thuis de duitse taal kan omzetten naar nederlands of engels. Want ik spreek geen duits. :p
 
En hou er rekening mee dat een Duitse laptop een ander, DUITS toetsenbord heeft!!!!!!
 
bedankt voor de antwoorden en de waarshuwing. rot toetsenbord... :( ik wist niet dat hun ook van die rare dingen hadden.
Is het mogelijk er een nederlands toetsenbord van te maken door hacks? dan plak ik wel een sticker over de huidige toetsen.
 
Nee, wordt niks....

Heb hier toevallig ook twee duitse laptops staan, is super onhandig, zou het niet doen!
 
Geen idee...................

Maar om welke netbook gaat het precies en wat kost die in duitsland dan?
 
Geen idee...................

Maar om welke netbook gaat het precies en wat kost die in duitsland dan?

ik zit te twijfelen nu tussen de asus eee pc T101MT en de Lenovo IdeaPad S10-3t.
eerst wou ik echt de S10-3t maar ik wil wel een qwerty en 8-cell batterij. de 8 cell en qwerty combinatie is lastig merk ik wel.

de T101MT kan ik tenminste morgen al in huis hebben.
 
Welke Duitse laptop wil je nou echt precies kopen en wat kost die in Duitsland?

Want nu snap ik het ff niet meer.....
 
Welke Duitse laptop wil je nou echt precies kopen en wat kost die in Duitsland?

Want nu snap ik het ff niet meer.....

omdat jullie me waarshuwden van het toetsenbord, begon ik te twijfelen tussen de asus eee pc T101MT en de Lenovo IdeaPad S10-3t. daarvoor wou ik alleen maar de s10-3t. die kost in duitsland 500 euro. En met een capacitive touchscreen en mooier uiterlijk wou ik die wel heel graag. maarja ik heb geen zin in een duits toetsenbord, als het niet aan te passen is door software.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan