wil iedereen reageren met een acer aspire 7520

Status
Niet open voor verdere reacties.

aceraspirefan

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
hallo,

ik heb de acer aspire 7520 en ik heb internet explore 8 (stond er standaard op)
heeft iemand met deze laptop ook een andere internet browser die sneller is??

Firefox, Google chrome, Safari? Probeer eens wat uit ;)

Browser fan boys ^^
Firefox is relaxt vind ik:thumb:
Alles is beter dan IE...

okj ik ga google chrome wel ff downloaden maar dan hoef ik toch niks meer in te stellen in mn intertnet gegevens en is het illegaal om google chrome erop te zetten

Geef me is een reden waarom het illegaal zou moeten zijn. En nee, je hoeft als t goed is niks in te stellen bij je internet gegevens.

Of: Klik hier

Laatst bewerkt:
okj ik ga google chrome wel ff downloaden maar dan hoef ik toch niks meer in te stellen in mn intertnet gegevens en is het illegaal om google chrome erop te zetten

Nee je hoeft je gegevens niet in te geven
en waarom zou het illegaal zijn

Bij de nieuwe Windows 7 (de Europese versie) word de 'browser strijd' weer wat eerlijker (word geen browser meer bij geleverd). Dan kunnen mensen zoals jij ook zien dat er veel snellere/betere/mooiere/handigere browsers dan IE zijn :)

Ik had ook traag internet. Dit door het installeren van Skype. Hij gooit er een invoegtoepassing op. Dze moet je uitschakelen... doet het een stuk sneller. Heb je Skype op je PC geinstalleerd?

Ik had ook traag internet. Dit door het installeren van Skype. Hij gooit er een invoegtoepassing op. Dze moet je uitschakelen... doet het een stuk sneller. Heb je Skype op je PC geinstalleerd?

nee dat heb ik niet geïnstalleerd ik heb nu Firefox als ik op enter druk zit ik ook gelijk op de site:thumb::D

Ja ik vind het ook heel erg belangrijk dat bepaalde browsers maar liefst .2 miliseconde sneller zijn, dat merk ik echt tijdens het surfen. :rolleyes:

Maar het verschil tussen 3s of 3ms merk je toch wel hoor ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan