wil internet explorer 6 als standaard gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick1003

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2003
Berichten
367
heb internet explorer 6 en mozzila firefox nu wil ik internet explorer als standaard browser gebruiken.......hoe kan ik dit doen.3

groetjes
 
Internet opties > tablad programma's > onderaan vinkje zetten bij: controleren of internet explorer de standaard browser is.
 
Sluit en open IE eens dan, als het goed is krijg je de vraag of IE als standaard browser moet worden gebruikt.
 
daar ligt ook het probleem dat vraagt ie namelijk niet bij explorer 6 niet en bij firefox niet.
 
bij firefox kun je het ook nog proberen en is standaard ingesteld, maar hoe kom ik daarvan af.
 
Sorry, ik heb geen firefox.
Komt zo wel iemand die weet hoe je dat bij FF uit moet zetten.
 
het is me gelukt, het werk als volgend, start, internetexplorer,extra,internetopties,programmas,en dan webinstellingen herstellen...

en alles werkt weer.

groetjes
 
En anders kan dit eenvoudig via start / programmatoegang en instellingen, aangepast, en daar aanvinken wat je wilt.
 
Paul-RT zei:
En anders kan dit eenvoudig via start / programmatoegang en instellingen, aangepast, en daar aanvinken wat je wilt.

Daar wist ik werkelijk het bestaan niet van. :eek:
Weer wat geleerd. :thumb:
 
Jozo zei:
Daar wist ik werkelijk het bestaan niet van. :eek:
Weer wat geleerd. :thumb:
Hoe is 't mogelijk, ik ook niet, staat ook helemaal bovenaan in Start/Alle programma's, daar kom/kijk ik nooit...:eek: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan