wil mij oude email/msn verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

babygurl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mei 2004
Berichten
3
hoi,
ik heb een probleempje:( ik wil mijn oude email verwijderen,dus ook mijn oude msn!:eek: zodat er niemand meer op kan,ik heb van alles geprobeerd ma heb geen idee! wie kan mij helpen,zodat mij oude mail weg is en voortaan mij nieuwe kan gebruiken!!:)
 
ik vind het een beetje een vreemde vraag maarre.. als niemand je wachtwoord kent kan er ook niemand op lijkt me dus ik zie niet in waarom je je email wilt verwijderen. als je een nieuw email adres hebt en je meld je aan op msn dan is de lijst leeg en voeg je mensen weer toe.

kan ook zijn dat ik niet helemaal begrijp wat je wilt
 
Laat dat e-mail adres gewoon een maand (of langer) onaangeraakt en dan wordt ie vanzelf verwijdert :)
 
hey thanxs voor jullie antwoord maar het zit zo,iemand kraakt de heletijd mij wachtwoord!!dus gaat er steeds iemand op,dus het heeft ook geen zin om er 30 dagen niet op te gaan,dus wil het gewoon verwijderen.... snappie:rolleyes:
 
Geplaatst door babygurl
hey thanxs voor jullie antwoord maar het zit zo,iemand kraakt de heletijd mij wachtwoord!!dus gaat er steeds iemand op,dus het heeft ook geen zin om er 30 dagen niet op te gaan,dus wil het gewoon verwijderen.... snappie:rolleyes:

Tja, de enige manier om het adres te laten verwijderen is er minimaal 30 dagen niet aan komen ..

Anders kan het niet jammer genoeg :(
 
ik heb het vermoeden dat degene die je paswoord kraakt je geheime vraag gebruikt, wijzig het antwoord op je geheime vraag in iets onmogelijks (zoals 'njertrafkosrt') dan hoef je ook geen oud e-mail adres aan te maken.

bovendien, als je een ander email adres hebt, maakt het dan nog iets uit dat iemand anders op je oude zit? (mails kun je verwijderen en je contactpersonen weten van je nieuwe e-mail adres)
 
bedankt voor jullie reactie,heb nu alle contact personen naar me nieuwe mail verplaatst,dus op die oude zit helemaal niemand meer,dus vanaf nu ga ik er 30 dagen niet meer op zodat mij oude hotmail word verwijderd:eek: thanx :thumb: laterzzz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan