hoi,
vanmorgen toen ik wakker werd....
wou ik mijn pc aan doen...(windows xp Home)
komt er opeens dat schermpje van je hebt verkeert afgesloten....k kon kiezen uit veilige modus , normaal starten enz. enz.
dus ik normaal kiezen...
toen werd het beeld zwart..
en ging die opnieuw opstarten.,,
en weer op dat zelfde schermpje.
ik heb ook al bijde veilige modussen geprobeert....
maar telkens het zelfde.
k heb ook al geprobeerd de harde sgijf in een andere pc er bij in stoppen... maar dan start dii pc ook niet op.. zodra ik de sgijf eruit haal...gaat het gewoon verder.
ook als de ene pc al aan is. en ik dan de harde sgijf inplug...loopt windows zelf vast.
mijn oplossing was om de harde sgijf te formateren en opnieuw te instaleren... met windows cd.
maar ik heb op de schijf nog belangrijke dingen staan zoals spulletjes van werk... foto's ... stuk of 1500 liedjes,,
k wil ze liefer niet weg hebben

kan iemand me helpen hoe ik dit kan oplossen?
of is er iets als ik nadat ik alles opnieuw heb geinstaleerd die bestanden alsnog terug kan krijgen?
alvast bedankt!:thumb:
vanmorgen toen ik wakker werd....
wou ik mijn pc aan doen...(windows xp Home)
komt er opeens dat schermpje van je hebt verkeert afgesloten....k kon kiezen uit veilige modus , normaal starten enz. enz.
dus ik normaal kiezen...
toen werd het beeld zwart..
en ging die opnieuw opstarten.,,
en weer op dat zelfde schermpje.
ik heb ook al bijde veilige modussen geprobeert....
maar telkens het zelfde.
k heb ook al geprobeerd de harde sgijf in een andere pc er bij in stoppen... maar dan start dii pc ook niet op.. zodra ik de sgijf eruit haal...gaat het gewoon verder.
ook als de ene pc al aan is. en ik dan de harde sgijf inplug...loopt windows zelf vast.
mijn oplossing was om de harde sgijf te formateren en opnieuw te instaleren... met windows cd.
maar ik heb op de schijf nog belangrijke dingen staan zoals spulletjes van werk... foto's ... stuk of 1500 liedjes,,
k wil ze liefer niet weg hebben

kan iemand me helpen hoe ik dit kan oplossen?
of is er iets als ik nadat ik alles opnieuw heb geinstaleerd die bestanden alsnog terug kan krijgen?
alvast bedankt!:thumb: