wil niuwe os aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tobiadk

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2008
Berichten
54
hallo ik ben een nieuwe computer aan het samenstellen

alleen ik heb nog een paar vaagjes

ik ben een zwaar computer gebruiker en heb goede pc specificaties en wil graag dus ook een nieuw OS kopen ik weet alleen niet welk os ik moet hebben graag iets met vista maar
home basic en home editie en de overige home versies zijn al geschrapt van mijn lijsje

ik ken nog iemand en die werkt op zij werk met buisinis maar hij zegt dat je beter voor mij iets hoger kunt kopen

ik doe nog al veel op de computer en ik zit zo een 3 uur per dag op de computer

en ik maak veel gebruik van office dat moet ik ook nog achter halen welke 2007 ik nodig heb
nu heb ik dat ook maar ik ben de cd's kwijt


heel hard bedankt in ieder geval :D:thumb:
 
Laatst bewerkt:
hoi

ik heb je andere topic nog wel gevolgt.:thumb:


maar dit topic is nou niet echt fijn leesbaar.
begin eens opnieuw zou ik zeggen.
 
voor een game pc / multiamedia pc zou ik home premium of de ultimate editie nemen.
versies
offuh XP:D
mvg leo
 
Dus jij zou voor ultimate kiezen?
Kan je ergens de juiste prijzen krijgen ik vind die niet .
 
lang leve Xp. Die werkt overal snel en goed mee. Of je zou evt. een linux kunnen uitproberen. Het is gratis maar ik weet niet zeker of office 2007 er ook op werkt. Wel weet ik dat er heel veel alternatieven voor zijn.
Mvg swallav
 
Als je een zwaar computer gebruiker bent en het gebruikt voor alles dan zou ik absoluut voor windows xp gaan. Het maakt in principe niet echt heel veel uit of je media centre/professional neemt of home editon. De laatste is het goedkoopst. Je zou daarnaast nog een linux kunnen nemen zoals bijvoorbeeld ubuntu of suse. Echter deze laatse 2 zijn niet gemakkelijik als je al 100 jaar op windows draait. Ze zijn aan de andere kant wel gratis, zeer stabiel en als je een probleem hebt hoef je niet naar een helpdesk te bellen van ms waar je eerst door 20 menu's heen moet om iemand aan de lijn te krijgen maar kan je een vraag stellen of een linux forum (ubuntu heeft zijn eigen, suse zal er vast ook wel 1 hebben) en daar wordt je vaak binnen 24 uur geholpen. Als niet voor xp en/of linux kiest dan zou je voor vista kunnen gaan. Ik raad daarbij home premium aan want van ultimate krijg je niet veel meer voor wel veel meer geld. Ikzelf ben absuluut geen fan van vista. Ik kreeg mijn pc met vista erop maar die heb ik er gelijk weer afgehaald. Vista neemt namelijk nogal wat van je processor ne geheugen. Het enige voordeel wat ik weet te noemen tegenover xp is dat je sommige games kan spelen die voor vista gemaakt zijn maar vaak bestaat daar ook wel een crack voor voor xp.
 
en als je een probleem hebt hoef je niet naar een helpdesk te bellen van ms waar je eerst door 20 menu's heen moet om iemand aan de lijn te krijgen
Dat hoeft zeker niet, want je bevind je op het ogenblik in de helpdesk:p

Kon hem niet laten...
 
maar dan moet ik er wel hardware bij kopen.
Maar dat kan geen kwaad wnt ik ga er toch mijn computer kopen.
Maar staat hier ook een handleiding op deze site hoe je je computer in een zet ?
 
Dat is heel goed. Ik zal nog eens kijken of ik hem beter kan maken.(mijn computer)
Mijn budget is rond de €1300met muis toetsenbord , scherm , boxen en 1 usb kabel van 3 meter.
Als ik dat heb voor die prijs dan ben ik tevreden.
ik zal waarschijnlijk het os aanschaffen bij alternate als ik mijn pc koop.
Maar heb je eigelijk nog koelpasta nodig ?
Ik stuur volgende keer een bericht met de computer.
Met de grafische kaart hebben ze mij al geholpen.
Dit is de link:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=363082
 
Laatst bewerkt:
Het beste kun je een nieuwe topic openen over de te bouwen pc.
Eerst wel al je andere hardware topics sluiten, anders wordt het heel verwarrend
Voor een systeem van 1300, kun je heel wat krijgen, incl ultimate en een 9800gtx
Begin de topic waar je de pc voor gebruiken wil, dan is de pc beter op maat samen te stellen.

mvg leo
 
hallo ik ben een nieuwe computer aan het samenstellen

alleen ik heb nog een paar vaagjes

ik ben een zwaar computer gebruiker en heb goede pc specificaties en wil graag dus ook een nieuw OS kopen ik weet alleen niet welk os ik moet hebben graag iets met vista maar
home basic en home editie en de overige home versies zijn al geschrapt van mijn lijsje

ik ken nog iemand en die werkt op zij werk met buisinis maar hij zegt dat je beter voor mij iets hoger kunt kopen

ik doe nog al veel op de computer en ik zit zo een 3 uur per dag op de computer

en ik maak veel gebruik van office dat moet ik ook nog achter halen welke 2007 ik nodig heb
nu heb ik dat ook maar ik ben de cd's kwijt


heel hard bedankt in ieder geval :D:thumb:

ik zou gewoon windows 200 installeren die is goed ;)
kan je ook office opinstaleren en zo is altijd stabiel en snel

greetz Funnymaster
 
ok nog bedankt voor de moeite maar ik heb ondertussen al iets gevonden:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan