Wil van Windows 7 32 bit naar Windows 7 64 bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Hoi,
Ik wil upgraden van 32 bit naar 64 bit kan dit zonder een schoone installatie uittevoeren??
Dat wil ik namelijk heel erg graag!!

Groet,
Tim

Hoi,

Neem aan dat je 32 bits bedoeld naar 64 maar dat gaat volgens mij niet lukken zonder schone installatie.:confused::confused:

Da's niet leuk!
Dan kan ik mijn plan om een game pc hiervan te maken niet volledig doorzetten.
Een WHS (2003 Small Bussinens) Backupt hij alles wat op de PC staat? Of alleen ... en ... en ...?
anders is dat een oplossing, maar dan moet ik wel alles progjes opnieuw installeren. dus ik weet het nog niet als ik een schoone installatie moet doen.

Ik weet niet wat jij nou bedoelt met een schone installatie maar als je het operating system er opnieuw opzet dan moeten alle programma's er ook opnieuw op bijvoorbeeld omdat je registry weer mooi schoon is. Al je gegevens zoals word en excel files, foto's en zo blijven behouden.

Maar ik zou toch eerst een volledige backup van de gegevens maken.

Ron

Ik bedoel, bij een schoone installatie word alles verwijdert toch?
Kan mijn WHS de dingen volledig backuppen?? dan kan ik het wel doen.

Alle gegevens backuppen
Windows 7 64 bit installeren
En dan alle programma's opnieuw installeren

Dus, tussendoor niet formateren!

Dit werkt en dan verlies je geen data. De originele windows directory wordt met een .oud of zo op de harde schijf gelaten.

Bij een schone installatie ga je minimaal de C-schijf formateren en dan ben je dus alles kwijt op die schijf. Dat zijn je geinstalleerde programma's en voor de meeste mensen ook "mijn documenten". DUS ALTIJD EERST EEN BACK-UP MAKEN

Van de microsoft website:

Als u van een 32-bits versie van Windows wilt overschakelen naar een 64-bits versie van Windows, maakt u een back-up van uw bestanden en voert u een schone installatie uit van de 64-bits versie van Windows.

Ron

Laatst bewerkt:
huh dat snap ik niet echt. schone installatie wordt alles verwijdert toch, en bij een schone installatie behoud je je bestanden. je moet toch een schone installatie uitvoeren om te kunnen upgrade of niet?

Bij een schone installatie behoud je niet je bestanden. Anders is het geen "Schone" installatie meer. Upgraden gaat niet van 32BIT naar 64BIT.

Heb je titel maar even aangepast.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan