RickGAE
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 apr 2012
http://www.wild-site.nl/
Willen jullie mijn site nakijken? En evntueel helpen met verbeteren?
Willen jullie mijn site nakijken? En evntueel helpen met verbeteren?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proberen is weten!Als ik die code plaats staat hij dan gewoon goed, of moet er nog een andere weg?
Het bericht en de pagina Koolmeesjes staan in de rubriek "Pimpelmeesjes".Zijn er nog meer dingen die ik aan moet/kan passen?
Hoi Rick,
Proberen is weten!
Het bericht en de pagina Koolmeesjes staan in de rubriek "Pimpelmeesjes".
Die zou ook "Koolmeesjes" moeten heten (of "Mezen" als je er verschillende soorten in wilt behandelen), want pimpelmeesjes zijn anders (wat kleiner en slanker) dan koolmeesjes. Koolmeesjes zien er vaak boller uit dan pimpelmeesjes, daar kan je het 't makkelijkste aan zien.
Leuke video's trouwens: wat een hongerlap, dat kleintje!
Zie Wikipedia:
- Volwassen pimpelmezen zijn circa 12 centimeter groot met een spanwijdte van 17-20 centimeter en een gewicht van ongeveer 12-15 gram, dit is kleiner dan de koolmees.
- Volwassen koolmezen zijn circa 14 centimeter groot, hebben een spanwijdte van 22,5-25,5 centimeter en een gewicht van gemiddeld 17 gram.
- Er zijn ontzettend veel soorten mezen!
Met vriendelijke groet,
CSShunter
<h2 class="FA_title_section">Laatste posts</h2>
<div id="FA_slider_68" style="width:100%" class="FA_overall_container_smoke FA_slider dark">
<h2 style="margin-left: 45px" class="FA_title_section">Laatste posts</h2>
<div id="FA_slider_68" style="width: 603px !important; margin-left: 45px;" class="FA_overall_container_smoke FA_slider dark">
Hoi Rick,
Een account aanmaken? Je hebt toch al een account met de pagina? - Of bedoel je een testpagina?
Verder: kijken doet geen pijn, maar omdat het een Wordpress-site is, kan alleen maar het resultaat gezien worden. D.w.z. je kan daar niet altijd uit opmaken wat Wordpress precies gedaan heeft, want dat doet Wordpress achter de schermen.
Maar misschien weet iemand anders op helpmij hoe je in Wordpress makkelijk zelfgemaakte CSS kunt toevoegen.
- Komt u maar, iemand anders!
O, nu vind ik op Google deze pagina: shibashake.com/wordpress-theme/add-new-styles-css-to-your-wordpress-blog.
Daar staat onder "2. Add Styles Within a Post" hoe je in de html-code eigengemaakte styles aan Wordpress kunt toevoegen.
Dan moet je opzoeken waar staat:
en daarvan maken:HTML:<h2 class="FA_title_section">Laatste posts</h2> <div id="FA_slider_68" style="width:100%" class="FA_overall_container_smoke FA_slider dark">
Lukt dat?HTML:<h2 style="margin-left: 45px" class="FA_title_section">Laatste posts</h2> <div id="FA_slider_68" style="width: 603px !important; margin-left: 45px;" class="FA_overall_container_smoke FA_slider dark">
Met vriendelijke groet,
CSShunter
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.