Willen jullie even kijken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hoi,

Als ik op www.vogelpagina.tk ben dan werken de navigatiebuttons aan de linkerkant niet. Ik zie ze wel maar als ik erop klik gebeurt er niks. Willen jullie even kijken of dat bij jullie ook zo is. Volgens de maker van de site ligt het aan mij.......

Thanks,
Raymond

Heb je een popup-killer?

De meeste links komen als een popup.

Igv een popup-killer, druk de CTRL toets in terwijl je de button aanklikt.

Mvg Patrick

Bij mij werken alle navigatiebuttons probleemloos Raymond.

Ik snap er geen bal van??
Gisteren werkte hij nog prima. Ik heb vandaag alleen Norton Internet Security geïnstaleerd maar zelfs als ik die uitzet werkt het niet.
En ik kan voor de rest op alle sites op linken klikken.....:(

Raymond, ik klik er ook op zonder dat er iets gebeurt. Ik heb ook NIS. Als ik die uitschakel doet hij het ook nog niet.

Dus je bent gelukkig voor jou niet de enige.

Aha, dan zijn we al een stuk verder. Dus deze site kan alleen bekeken worden door mensen zonder NIS.

Geplaatst door Tanja1968
Raymond, ik klik er ook op zonder dat er iets gebeurt. Ik heb ook NIS. Als ik die uitschakel doet hij het ook nog niet.

Dus je bent gelukkig voor jou niet de enige.

Offtopic: Tanja aan de firewall, yippie! :D

Lees ook de link, werkt echt.

Geplaatst door Raymond Bos
Aha, dan zijn we al een stuk verder. Dus deze site kan alleen bekeken worden door mensen zonder NIS.

NOT! Lees de link en voer het uit. :)

Maar Gezina, als Raymond en ik NIS uitzetten lukt het nog steeds niet:( Dus het lijkt me niet met reclame te maken hebben. En btw, dit is toch geen reclame, zo button?

Uitzetten helpt niet, NIS onthoudt de instellingen, dus toestemming geven, staat echt duidelijk beschreven. Als ik de uitleg snap, dan snapt iedereen dit! :thumb:

(neem er ff de tijd voor)

Nou dan snap ik er ook geen bal van en dat terwijl mijn instellingen in IE ook al qua veilig op hoog staan, qua minder functioneel. Ook de tijdelijke internet-bestanden verwijderd? Misschien nog ff de pc herstarten?

hihi, het lukt me geeneens om die site toe te voegen in nis en dan toestaan. Hij zegt steeds ongeldige tekenreeks.

Maar zoals sommigen al weten ben ik zeeeeer onkundig met firewalls e.d. Ik heb hem gisteren voor de zoveelste keer weer geinstalleerd, en ik denk dat ik hem er weeeeer voor de zoveelste keer afknal.

Alle poorten bij grc.com staan toch gewoon nog open.

Ik ga even opnieuw opstarten, want als ik een smiley aanklik kom ik terecht op www.helpmij.nl/forum Kan ook niet goed zijn.

Activeer het keuzerondje Toestaan door er op te klikken.
Klik op OK. De tekenreeks (in dit geval / ) die u zojuist heeft ingegeven verschijnt in het rechtergedeelte van het optiesvenster.

Klik opnieuw op Site toevoegen. Het Nieuwe site/nieuw domein venster verschijnt wederom.
Typ pagina.nl en klik OK. (Let op: typ alleen pagina.nl - dus niet www.pagina.nl of .pagina.nl)
Highlight pagina.nl in het linkergedeelte van het optiesvenster door er op te klikken.
Klik wederom op de keuzetab Reclame onderdrukken.
Klik op de knop Toevoegen. Het dialoogvenster "Nieuwe HTML-tekenreeks toevoegen" verschijnt.
Typ / in het venster
Activeer het keuzerondje Toestaan door er op te klikken.
Klik op OK om het optiesvenster te sluiten.
:confused:

Sorry Gezina, heb hem er weer afgegooid:( Rotding!

Maar dat was kennelijk het probleem niet, want de buttons doen het nog niet. Dus het ligt niet aan NIS in ieder geval.:D

Jammer Tanja, je kan (mocht je de gekte krijgen wederom de NIS te installeren) ook de optie Reclame onderdrukken uitschakelen en dan een popup-killer installeren, mogelijk een tip voor Raymond Bos. (toegegeven, Norton-produkten blijven lastig...)

Misschien moet je de instellingen in IE eens op standaard zetten, mogelijk is de site dan wel te 'beknoppen.'

Laatst bewerkt:
Sorry beste mensen, maar bij mij lukt het wel. Als ik op de link 'Vogels' klik dan begin je met je met de 'A' enz...

Alle links werken hier bij mij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan