Willen jullie even kijken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie ook veel meer in de broncode van de vogeltjes.

Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft Tanja niet met de muis in de buurt van de knopjes gestaan toen ze de bron opvroeg van de pagina.
Het is denk ik een frame pagina die links bij de knopjes en in het midden een andere bron hebben.

:rolleyes: Maarja dit doet niets af van het probleem dat hij het op sommige PC's niet doet.

Persoonlijk zou ik een pagina nooit zo maken met dit soort (knullige) java effectjes, doe het dan gewoon met een gifje dan weet je zeker dat het bij iedereen werkt, maarja wie ben ik :p

Geplaatst door Paintje
Het is denk ik een frame pagina die links bij de knopjes en in het midden een andere bron hebben.

Precies, zo is het.

Wel een bijzonder fenomeen trouwens: een site die met MS Frontpage is gemaakt, maar uitgerekend in MS Internet Explorer problemen geeft (en niet in Mozilla en Opera).:)

:D Tja Microsucks whats nieuw

:) Als we nu allemaal even onze systeem specs plaatsen kunnen we het misschien wat uitfilteren.

Ik hou het namelijk op een java probleem

Mijn specs

Windows XP Pro
Service pack 1
ie 6.02800.1106 :edit: <<< vergeten

java.runtime.name = Java(TM) 2 Runtime Environment, Standard Edition
java.runtime.version = 1.4.2_04-b05

Laatst bewerkt:
Als dit een Java-probleem zou zijn, zou ik ook op andere sites problemen hebben met Java - en daar is geen sprake van.

XP pro nederlands
service pack 1

ie 6.02800.1106

Java runtime enviroment standaard edition 1.30

java.runtime.version = 1.4.2_04 Heb ik ook. Ook Sp1 IE versie ie 6.02800.1106

Windows XP Home SP1

Internet Explorer 6.0.2800.1106

Java (TM) 2 Runtime Environment, Standard Edition 1.4.2
Default Virtual Machine Version 1.4.2-b28
Java (TM) Plug-in 1.4.2

Ik heb helemaal niks bijzonders, XP home SP1, alles in IE qua beveiliging op hoog (ook UIT alle ActiveX-jes en Java-applets uitvoeren in scripts), NIS 2003 (startpagina ingesteld), Popupkiller Adshield en heb verder nooit een plug-in of zo geinstalleerd qua Java en wat al niet meer. De meest saaie configuratie die je kan bedenken.

Jaaaaaaaaaaaaaahhh, hij doet het:thumb: Wat is er nu veranderd dan? En waarom eerst sommigen wel en anderen niet?

:) Omdat de knopjes nu plaatjes zijn ipv java script

Ik heb geen verstand van websites maken, maar je zegt java SCRIPT. Heeft dat er mee te maken dat ik scripts heb geblokkeerd misschien? (domme vraag wellicht :o )

Waarom ging het bij Raymond pas fout nadat hij NIS had geinstaleerd??

Snap er ook geen bal van maar ook hier doet hij het nu.
Blijft natuurlijk wel zo dat hij het ALTIJD gedaan heeft en evan de één op de andere dag niet meer.

Zal wel niet in een java-script zitten, die heb ik geblokkeerd, maar mogelijk kunnen we nu met z'n allen naar de vogeltjes kijken, yes! :D

Geplaatst door gezina
Zal wel niet in een java-script zitten, die heb ik geblokkeerd,

:rolleyes: Mis ik iets?, als je iets geblokkerd hebt dan is het toch niet raar dat iets niet werkt:confused: dus zijn het toch de java instellingen die sommige gewoon anders hebben staan

Nee Paintje, want Gezina kon WEL op de buttons klikken, ondanks dat Javascript geblokkeerd is:D

Je hebt dus iets gemist;)

Tja dan zal ik het wel niet goed begrepen hebben :o
Geplaatst door gezina
Volgens mij gaat het alleen in Alphen aan den Rijn fout. Daar wonen Raymond en ik:D :D

Oh, opgelost...:D

Ik dacht dus dat het bij gezina ook niet werkte :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan