win 10 op illegale win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

de jean

Meubilair
Lid geworden
29 dec 2001
Berichten
5.477
microsoft beweert dat win 10 op een illegale versie van win 7 kan geïnstalleerd worden.
Ik heb hier met opzet een legale win 7 illegaal gemaakt door een key van internet in te geven en wilde proberen een upgrade te doen naar win 10.
Probleem is dat er tijdens de upgrade naar een win 10 key gevraagd wordt, wat is er nu egl van ?
Iemand een idee ?
Ik kan win 10 natuurlijk activeren dmv een tooltje, maar er is eerst toch een key nodig voor de installatie.
 
Helaas kunnen wij je niet helpen met illegale activiteiten
lees dit eens
 
Gewoon, uit nieuwsgierigheid:
a. Welke subversie van W7 heb je op de pc? Starter, Home, Home Premium, Prof, Ultimate, Enterprise?
En wat heb je opgehaald van Internet? Windows 10, Windows 10-N, Windows 10 Pro?
b. Welke taal van W7 hebben we het hier over? en komt die overeen met wat je aan W10 versie had gedownload?
c. Hoe wordt die illegale key van Internet in W7 goedgekeurd? Of is het een Microsoft Volume License of MSDN of Open Value License?
Overigens horen daar doorgaans ook activeringsgrapjes bij, zoals een zelfgemaakte KMS server etc.
d. Beetje aansluitend op c.: Welke illegale W7 licentie is het? OEM, System builder, Retail, Volume License, MSDN, Open Value License etc.?

De reden waarom ik dit allemaal vraag is dat ik vermoed dat alle bovenstaande vragen relevant zijn voor het wel of niet kunnen upgraden.

Tijs.
 
ik heb er maar een slot opgezet omdat mijn opmerking dus niet gelezen wordt.
Helpmij.nl kan niet helpen met illegale praktijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan