win 2000

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Met mijn stomme kop heb ik er voor gezorgd dat ik nu net na het begin logo "bij het opstarten" een plaatje zie wat ik uiteraard niet wil.

Ik was aan het surfen en vond een mooi fototje van iets en terwijl ik dit fototje met de rechter muis knop aan klikte en het wou opslaan als, drukte ik op als achtergrond gebruiken.
Ik heb dat weer veranderd naar de oude situatie maar nu zie ik het dus als opstart en afsluit plaatje.
Zeer vervelend.

Hopelijk weet iemand een oplossing want ik wil dit graag weg hebben.

Ik weet dat dit niet thuis hoort onder hardware vragen maar ja...

Groetjes Jarno...

ps andwoord mag direct naar jarno@jarnojjw.fol.nl

Verplaatst naar software...

Zet het plaatje eens op een andere locatie of verander de naam....

ga naar de eigenschappen van beeldscherm> druk op web en als daar het plaatje tussen staat druk die dan even uit.

Dit alles had ik al geprobeerd, het probleem blijft, ik heb dus ook geen idee waar hij het plaatje heeft verstopt en waardoor hij het plaatje laat zien, ik weet dat je opstart en afsluit logo's kan veranderen onder win 2000 maar dat mag de pc toch niet zelf doen dacht ik???

groetjes jarno..

Bedoel je nou het opstart-logo waar anders Windows 2000 staat of bedoel je de gewone achtergrond.

Nou, het gekke is inderdaad dat de opstart logo windows 2000 gewoon verschijnt en pas als m'n bureau blad tevoorschijn komt dat dat plaatje eventjes te voorschijn komt daarna start windows gewoon mijn gewenste achtergrond op.

Maar inmiddels ben ik erachter hoe dit komt.

Het schijnt dat windows 2000 en xp wel eens last heeft van een zogenoemde Thumbnale Cache.
Dit kon ik in het register uit zetten.
Zie bijlage.

Hopelijk kan ik hier ook anderen mee helpen.
Toch wel iedereen bedankt voor alle hulp.

Groetjes Jarno..jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan