Win 7 64 bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

HuzenE

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2009
Berichten
69
Goeie dag

Sinds een paar dagen heb ik het rare probleem dat als ik mijn pc opstart hij automatisch KLADBLOK opent ( leeg scherm )
Nu heb ik al gekeken in MSCONFIG en bij OPSTARTEN maar bij beide zie ik niets staan over het KLADBLOK.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan uitschakelen ?

Gr Erik
 
Hoi Erik,

Installeer Ccleaner eens, -Klik-.

Open het programma, en ga naar Gereedschap (Tools), klik vervolgens op "Opstarten", en kijk of je daar Kladblok tussen ziet staan.

Kijk anders of je in je startmenu Kladblok in de 'Opstarten' map hebt staan:

attachment.php
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    23,1 KB · Weergaven: 114
Hoi Erik,

Installeer Ccleaner eens, -Klik-.

Open het programma, en ga naar Gereedschap (Tools), klik vervolgens op "Opstarten", en kijk of je daar Kladblok tussen ziet staan.

Kijk anders of je in je startmenu Kladblok in de 'Opstarten' map hebt staan:

attachment.php

TS zegt toch zelf al

Nu heb ik al gekeken in MSCONFIG en bij OPSTARTEN maar bij beide zie ik niets staan over het KLADBLOK.
 
Staat er in de blauwe titelbalk van het Klablok-scherm de naam van het (lege) bestand dat geopend is? Wellicht geeft die naam een hint, dus meld die hier.

Tijs.
 
Hey Tijs

Nou daar staat dus helemaal niets , JA KLADBLOK en anders helemaal niets !!
Snap dus ook niet wat hij probeert te openen .

Gr Erik
 

Bijlagen

  • Naamloos 1.png
    Naamloos 1.png
    61,1 KB · Weergaven: 50
Laatst bewerkt:
Kijk dan eens met AutoRuns of je daar in het tabblad Everything notepad.exe ergens genoemd ziet. Je kunt zoeken met Ctrl-F toetscombinatie of via het 'verrekijkertje'.
Indien gevonden, uitvinken.

Ga geen vérdere aanpassingen doen in AutoRuns, richt je alleen op het probleem dat je nu hebt.

Tijs.
 
Hoi Tijs

Nou ik heb gezocht bij autoruns met ctrl f en ik heb gewoon gezocht maar niets te vinden over kladblok/notepad

Heb je nog een ander idee ??

Gr Erik
 
Hopelijk komen anderen nog met ideeën. Ik heb er geen meer.

Tijs.
 
Heb je iets in de richting van een server ofzo aanstaan? Mijn server opent ook vanzelf een leeg bestand bij het opstarten van de server en schrijft erin zodra nodig.
 
Hey allemaal

Even een update over mijn probeem.
Heb een aantal programma's die ik niet mee gebruike verwijderd en daarmee is opeens ook het probleem verholpen, ga er vanuit dat ergens in 1 van die programma's een bug heeft gezeten.
Start inmiddels al weer een aantal dagen de pc op zonder problemen.

Iedereen bedank voor jullie hulp en vraag is hierbij opgelost !!


Gr Erik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan