Win 7 installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

1989martijn

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2010
Berichten
20
Hallo,

Ik ben bezig met het installeren van win 7. Voor dat de setup begint krijg ik een scherm waarstaat dat ik een stuurprogramma moet installeren voor mijn cd/dvd-speler. Waar vind ik zoiets? Het is gewoon een naamloze dvd-speler.

Mvg,

Martijn
 
Hoi Martijn,

Staat er echt nergens een Fabrikant naam of serienummer?

Het kan ook om Driver Checker te installeren, die controleert alle drivers en vindt zo misschien je dvd speler.

Succes!

Groetjes,
Martijn
 
Hoi Martijn,

Staat er echt nergens een Fabrikant naam of serienummer?

Het kan ook om Driver Checker te installeren, die controleert alle drivers en vindt zo misschien je dvd speler.

Succes!

Groetjes,
Martijn

Het is een dvd-rom drive SH-D163.

Heb het ingetoetst op google en hij vind een samsung. Het betreft een sata versie.

Driver checker is leuk maar hoe wil je dat doen tijdens installatie?
 
Sorry, ik wist niet dat het tijdens de installatie was.

Als je het intypt, het is inderdaad een Samsung.

Om het probleem op te lossen is het ook mogelijk een externe dvd brander aan te sluiten.

Maar, je wilt Windows 7 installeren, maar je dvd brander leest de disc niet, het stuurprogramma is niet geinstalleerd? Meestal wordt dit meegeleverd met de Windows 7 DVD. Want (bijna) iedere dvd brander moet werken tijdens een installatie van Windows 7. Zeker de Samsung!
 
Sorry, ik wist niet dat het tijdens de installatie was.

Als je het intypt, het is inderdaad een Samsung.

Om het probleem op te lossen is het ook mogelijk een externe dvd brander aan te sluiten.

Maar, je wilt Windows 7 installeren, maar je dvd brander leest de disc niet, het stuurprogramma is niet geinstalleerd? Meestal wordt dit meegeleverd met de Windows 7 DVD. Want (bijna) iedere dvd brander moet werken tijdens een installatie van Windows 7. Zeker de Samsung!

Het is opgelost.
 
Mogen we weten hoe je het hebt opgelost?

grtjes dag
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan