Win 7 opnieuw installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

tellysbar

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2010
Hallo,

Mijn PC Is op het moment super traag. Daarom wil ik 7 opnieuw installeren. ( format C )
Als ik nu met windows easy transfer al m'n instellingen en prog's overzet zet ik dan ook de vervuiling over? Of is het beter om alleen mijn e-mail instellingen foto's ect. via easy transfer over te zetten en prog's opnieuw te istalleren.

alvast bedankt

Programma's kun je niet overzetten ook niet met Easy transfer. Easy transfer zet alleen voor de programma's de instellingen over. Je zal dus altijd de programma's opnieuw moeten installeren, na een schone (her)installatie van Windows.

Als ik een her installatie doe ben ik dan ook mijn vervuiling kwijt?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou eerder voor een schone installatie kiezen, weet je zeker dat ej eventueel vervuiling kwijt bent.

bedoel ook schone installatie en dan met easy transfer m'n instellingen overzetten. Wat ik me afvraag zit m'n vervuiling niet in m'n instellingen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Zou natuurlijk kunnen. Als je het niet vertrouwd, kun je beter handmatig foto's, documenten enzovoort back-uppen. Daarna een schone installatie. Hier een handig lijstje voor dingen die je zou willen back-uppen;
http://www.schoonepc.nl/instal/backup.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan