Win 7: tekst op zwart scherm bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

horsey

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2009
Hi,
Ik krijg af en toe bij het opstarten kortdurend een witte tekst op een zwart scherm te zien. Deze verdwijnt echter zo snel, dat ik niet de kans heb om deze te lezen. Wel kan ik soms merken dat er daarna instellingen veranderd zijn, dus het lijkt mij wel belangrijke informatie. Nu vraag ik me af of zo'n mededeling ergens, bijvoorbeeld in een logboek, wordt opgeslagen.
Het gaat om een desktop PC: Dell Studio XPS 8000 met Windows 7 Professional 64 bit.

Alvast dank voor je reactie.

zwart scherm met witte letters

zo las je zelf zegt krijg je zwart scherm met witte letters dit kunnen 2 dingen zijn
een van je pc zelf voor hij aan windows gebingt
2 kan zijn dat als je pc verkeerd afsluit kun j e kiezen om opstarten in veilige modus en andere dingen

zo las je zelf zegt krijg je zwart scherm met witte letters dit kunnen 2 dingen zijn
een van je pc zelf voor hij aan windows gebingt
2 kan zijn dat als je pc verkeerd afsluit kun j e kiezen om opstarten in veilige modus en andere dingen

Het gaat om de eerste mogelijkheid. Bij de tweede blijft de tekst langer zichtbaar.

scherm

daarvan hoef je eigen niks aan te trekkeen dit zijn alledingen die in je pc zitten die hij na loopt voro hij windows start

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan