Happyhippie
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 aug 2004
Heb sinds een maand Win 7 Ultimate64 over de oorspronkelijke winkel Vista Home Premium64 heen gezet omdat ik al bijna een jaar zeer frequent dezelfde terugkerende problemen had waarvoor geen oplossing werd gevonden ,nu dacht ik eindelijk van dat probleem te zijn verlost krijgt m'n 7 identiek hetzelfde probleem.
Kort uitgelegd het volgende ,door de week loopt ie perfect en dan soms in het weekend is alles geblokkeerd ,meestal vanaf vrijdagavond,heel raar,ik weet het maar ik ben er bijna van overtuigd dat iets op een bepaald ogenblik een trigger geeft waardoor mijn systeem zeer langzaam wordt,Words openen bvb.2-4 minuten enzv.
Gescand met Sophos root,Dr.Web,A-squared,Kaspersky en verder met ESET SS,Spywareblaster,Spybot,MBAM,SAS die standaard op de pc runnen.
Alle hardware is getest met HPdiagnoseprog en normaal !
Het rare is dat na een uur of 7-10 de pc plots weer normaal doet .
Enkele keren was het probleem door een reg.scan te doen via CCleaner opgelost en enkele keren door SAS te laten lopen die dan niks vondt buiten een trackingcookie....doch terwijl SAS nog maar pas was gestart ging dan de pc weer normaal maar anders enkel na vele uren.
Misschien heeft in 2010 iemand de oplossing voor mij
(edit:sys.restore=geen oplossing)
Kort uitgelegd het volgende ,door de week loopt ie perfect en dan soms in het weekend is alles geblokkeerd ,meestal vanaf vrijdagavond,heel raar,ik weet het maar ik ben er bijna van overtuigd dat iets op een bepaald ogenblik een trigger geeft waardoor mijn systeem zeer langzaam wordt,Words openen bvb.2-4 minuten enzv.
Gescand met Sophos root,Dr.Web,A-squared,Kaspersky en verder met ESET SS,Spywareblaster,Spybot,MBAM,SAS die standaard op de pc runnen.
Alle hardware is getest met HPdiagnoseprog en normaal !
Het rare is dat na een uur of 7-10 de pc plots weer normaal doet .
Enkele keren was het probleem door een reg.scan te doen via CCleaner opgelost en enkele keren door SAS te laten lopen die dan niks vondt buiten een trackingcookie....doch terwijl SAS nog maar pas was gestart ging dan de pc weer normaal maar anders enkel na vele uren.
Misschien heeft in 2010 iemand de oplossing voor mij
(edit:sys.restore=geen oplossing)
Laatst bewerkt: