Win 7 zeer langzaam en raar probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Foutmelding 2 betreft een fout in een Live ! installatie, mogelijk MSN of Live Mail!

Zoals ik je al eerder meldde: Je installatie is kompleet verziekt. omdat je niet met een format begonnen bent maar met een eveneens verziekte Vista-installatie......

Je kunt natuurlijk doormodderen, maar zonder een schoon en nieuw begin wordt het niet veel beter, ben ik bang.

Greetz,

Harry.

I know je hebt gelijk...Bon.....hoe begin ik daar best aan ,vroeger met XP pc's vaker gedaan maar hoe ik hieraan moet beginnen met een naar Win 7 Ultimate64 ge-upgrade Vista 64 weet ik niet zo direct op't moment ,gewoon booten via CD met de 7 Ultimate erin veronderstel ik ?
Vraagt ie dan ook voor een format te doen ?

Hoi !

Booten vanaf de Win 7 DVD, op het moment dat je de keuze krijgt voor een schijf/partitie, kun je de gewenste partitie selecteren en rechtsonder bij optie's voor formatteren kiezen.

De rest wijst zichzelf...

Greetz,

Harry.

Is gebeurd......

Er staat nog een door HP aangemaakte 12 Gb partitie D (FACTORY IMAGE) van de eerdere Vista recovery ,kan ik dat gewoon laten staan of wat moet ik daarmee ?
Of zet Win 7 daar ook zijn systeemhersteldata in ?

Laatst bewerkt:
Hoi !

Nee, gewoon laten staan.

Mocht je om wat voor reden dan ook terug willen naar een af-fabriek-situatie houd je die mogelijkheid!

Win 7 zal niets aan die partitie veranderen.

Als je opstart van de Win 7 DVD krijgt de partitie waarop je Win 7 zet automatisch de drive-letter C:

Greetz,

Harry.

7 loopt lekker en nu maar afwachten of de weekends hier verandering gaan in brengen maar daar ben ik nu niet meer bang voor.
Was waarschijnlijk ook de enige goede oplossing !

TNX iedereen voor het meedenken:thumb:

We zijn nu in het weekend en alles loopt nog steeds lekker :love:

Was dus de enige oplossing .........een clean install van 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan