win 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

xaja100

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2012
Hallo, ik heb de upgrade van win 8 over win7 gezet, wel heb ik geselecteerd alles verwijderen

Maar nu zie ik win old nog erop staan, kan je die gewoon verwijderen? En kan dat.

In Windows.old staan alle belangrijke bestanden en documenten opgeslagen van de vorige installatie. Kijk even de map door en als je niets hebt wat je nog wilt behouden, kun je die map gewoon verwijderen. De bestanden van de installatie van Windows 8 staan hier niet in (zoals systeembestanden enz.).

Kortgezegd: je kunt de map gewoon verwijderen.

win8

hoy,ik heb hem verwijderd,maar er blijft nog +- 10gig staan,die jë niet kan verwijderen,of
weet jij mischien hoe?
bedankt nog

er blijft nog +- 10gig staan

In die map? Dan moet je de mappen in de map Windows.old apart verwijderen en dan uiteindelijk de hele map. Dat is een soort bug.

heb ik al geprobeer maar hij zegt iets over dat ik gemachtig moet zijn?

Je moet wel een administratoraccount gebruiken. Als je die melding krijgt, druk je op doorgaan.

Voer Schijfopruiming uit. (Combineer [wndowstoets & r] ➟ typ: cleanmgr. Ruim eerst systemfiles op & vink daarna files toegevoegd door Windows upgrade, eerdere windowsinstallaties & windowsupgradelogfiles.
Ververs de Windows Experience Index. Combineer [Windowstoets & Pause] ➟ klik Systeemverhouding is niet beschikbaar

ja,dat vraagt hij en dan ga ik door en dan zegt hij dat ik gemachtigt moet worden en dat lukt niet.

hoi,ik heb alles gedaan,alleen die opdracht lukt niet,krijg dan prestatie index.

sorry de laatste opdracht windowstoets& pause lukt niet.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,ik heb het al gevonden.
1.Druk lang op de map waarvan u de eigenaar wilt worden en tik vervolgens op Eigenschappen.
(Als u een muis gebruikt, klikt u met de rechtermuisknop op de map en klikt u vervolgens op Eigenschappen.)
2.Tik of klik op het tabblad Beveiliging, tik of klik op Geavanceerd en tik of klik vervolgens op Wijzigen.
3.Typ de naam van de persoon die u eigenaar wilt maken en klik op Namen controleren.
4.De gebruikersnaam van de persoon die u eigenaar maakt, wordt weergegeven. Klik op OK.
5.Als u wilt dat deze persoon de eigenaar van bestanden en submappen in deze map wordt, schakelt u het selectievakje Eigenaar van subcontainers en objecten vervangen in.
6.Klik op OK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan