win 95 ziet cd speler niet/of toch maar win 98

Status
Niet open voor verdere reacties.
druk ESC en
maak middels menu een nieuwe partitie aan, als dit gebeurt
is start je de pc opnieuw op met de floppy

Stond toch wel in mijn tekst dacht ik....!:rolleyes:
 
nu het volgende probleem.
Ik heb alles weg, 4 gig geheugen maar na het pakken van de cd rom zegt hij dat het prog te groot is voor het geheugen:(


Heb je 4 Gb intern geheugen !! :shocked: of is je Harddisk 4 Gb groot ? Denk het laatste
of niet !? wat is je interne geheugen hoeveel Mb ...?
 
64 mb intern geheugen.
En bij het aan maken van een participatie vroeg hij hoe groot hij mocht zijn.
De eerst keer heb ik alles gedaan ,maar dat werkte niet en de tweede keer heb ik hem 25 procent gemaakt. na esc en esc kwam ik bij a: ben naar c : gegaan maar die kende hij niet.
 
Lees dit eens aandachtig door, je hebt hem nu in fat16 gekaakt, en niet de optie "grote schijven" gebruikt.

Of rij ermee hier naartoe, woon 20 km van je vandaan.:cool:
 
Ook even uit m'n hoofd: krijg je niet vlak voor het formatteren de vraag of je ondersteuning wil voor grote schijven? Daar moet je J geven omdat je schijf groter is dan 0,5 GB
 
Wat bedoel je met 4 gB geheugen ? Bedoel je hiermee de schijfruimte ?
Hoe groot is de HD die er in zit en hoe groot heb je de partitie (s) gemaakt met fdisk ?
 
Overigens had je de schijf ook in een andere PC erbij kunnen hangen als slave ( nu ik weet dat je er meerdere hebt ), om daar deze schijf te partitioneren en in fat32 te formateren en aktief te zetten, door diskmgmt.msc in uitvoeren gebruiken bij een XP systeem.:p
 
Ik heb hem aan de gang gekregen ,nu nog wat extra werkgeheugen en hij is klaar voor gebruik. Bedankt voor de hulp:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan