win. 98se verwijderen XP instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmus

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2001
Berichten
601
hoi,

Op mijn pc staat win.98se.
Ik weet hoe ik deze moet verwijderen en instaleren.
Hiervoor gebruik ik de opstart disc. van win.98se.
Maar nu wil ik win.XP installeren, hoe moet ik dan handelen want ik heb namelijk geen opstart disc. van win.XP.

Graag hulp.
b.v.d.
 
Door de xp cd-rom in cd-speler te doen,dan gaat alles vanzelf kies voor een schone installatie.
 
Zet in je bios je cdrom als 1° boot. Sluit af, plaats je winxp cd en start terug op. Volg de instructies en kies voor partitie formateren NTFS. De rest gaat wel vanzelf.
 
Geplaatst door marcel bosveld
dan gaat alles vanzelf
Nadat je de opstartvolgorde in het BIOS hebt gewijzigd, zodat de computer opstart vanf de cd-rom-speler. :)

Guus.
 
Geplaatst door marcel bosveld
dan gaat alles vanzelf
Geplaatst door Guus abc
Nadat je de opstartvolgorde in het BIOS hebt gewijzigd, zodat de computer opstart vanf de cd-rom-speler. :)

Guus.
Wat @marcel bosveld zei is juist. Je hoeft de opstartvolgorde in het BIOS niet per sé te wijzigen zodat de computer vanf de cd-rom-speler wordt opgestart. Ik heb dat zojuist uitgevoerd en het gaat ook op de manier zoals @marcel bosveld het beschreef.

Dennis.
 
Geplaatst door DENNIS90
Ik heb dat zojuist uitgevoerd en het gaat ook op de manier zoals @marcel bosveld het beschreef.
Ok. :thumb:

- En mocht het TOCH niet gaan, kan ie ALTIJD nog zijn opstartvolgorde veranderen. :D :p

Guus.
 
Zou inderdaad kunnen, vermits er geen OS meer op de HD staat:thumb:
 
Geplaatst door vanzwam
vermits er geen OS meer op de HD staat:thumb:
Die voorwaarde is niet vereist. Ik heb dat op mijn computer met Win'98 SE geprobeerd.

Dennis.
 
Geplaatst door vanzwam
Zou inderdaad kunnen, vermits er geen OS meer op de HD staat:thumb:
O, je doelde op Guus abc zijn uitspraak natuurlijk.

Dennis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan