acid007
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 jun 2002
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's erg fijn, zullen we nu maar verder gaan met de topic?Geplaatst door blaataap
Bij deze benadruk ik mijn vorige post.
Je algemene voorwaarden zijn nergens te vinden. Overigens doe ik niet mee aan je wedstrijd, ik ben niet zo'n ster in bannerontwerpen.Vergeet niet om de algemene voorwaarden te lezen, alvoor iets in te sturen
Geplaatst door acid007
ik kan ze zelf prima maken blaataap, alleen heb ik er 1 geen tijd voor en 2 vind ik dit leuker...
Lees zijn post nu nog eens:Geplaatst door blaataap
Als je er geen tijd voor heb, waarom maak je dan in godsnaam een website?
Blaataap: hij vraagt niet om commentaar van jou kant waarom hij zelf geen banner maakt. Hij vraagt enkel aandacht voor zijn wedstrijd.......en 2 vind ik dit leuker
Geplaatst door headout
Lees zijn post nu nog eens:
Blaataap: hij vraagt niet om commentaar van jou kant waarom hij zelf geen banner maakt. Hij vraagt enkel aandacht voor zijn wedstrijd.
Blijkbaar lees je toch af en toe d helft niet, zie mijn 1e posting in deze topic. En als je zoiets denkt, waarom zeg je dat dan gewoon niet ipv hem op deze manier te becommentariseren?Geplaatst door blaataap
Duh ik had z'n post toch allang gelezen.. maar waarom begin je aan een website als je er geen tijd voor hebt... dan kan je het nog wel zo leuk vinden maar dan kan het geen succes worden.
Ik weet dat hij geen commentaar van mij vraagt maar toch geef ik het. Waarom? Nou omdat ik denk dat áls ik een banner zou maken ik deze een half jaar later op de site terug vind zonder die prijs gewonnen te hebben. Daarom. Aandacht heeft hij van mij gekregen, nu van de anderen nog.
Dat laatste lijkt me ook niet kloppen, aangezien je wel vermeld dat mensen die meedoen aan de actie de voorwaarden gelezen dienen te hebben.Geplaatst door acid007
De andere inzendingen (die niet gewonnen hebben) bewaren we, maar worden voorlopig niet gebruikt.
<knip>De algemene voorwaarden moeten nog geschreven worden dat is idd niet zo slim.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.