WIN ME software verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nomis

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2005
Ik heb een pc met daarop ME draaien.
er heeft vroeger veel grafische sofware opgestaan maar deze zijn reeds enige tijd verwijderd.

PC dient enkel nog om een bepaalde machine aan te sturen.

Nu, in programmamenu staat de software die vroeger (bij de eerste gebruiker) aanwezig was niet meer in de lijst maar als ik naar config.scherm ga ==> sofware==> deinstalleren krijg ik nog een lijst te zien van alle software die er ooit heeft opgestaan.

Ik ben de tweede gebruiker van de pc en omdat ik geen heisa wil over sofware waar ik geen licentie van heb, zou ik graag deze lijst zien verwijderd.

Als ik erop klik om te verwijderen, krijg ik de melding dat bepaalde dll bestanden ontbreken, niet kan vinden en de de rest niet verwijderd kan worden.

Hoe kan ik dit oplossen ?
Ik zou willen dat de pc vrij is van deze sporen naar niet meer en reeds verwijderde software ?

Indien nodig plaats ik de exacte foutmeldingen.

Je kan met een programma als RegCleaner (of onderdeel van de JV16 Powertools, www.jv16.org) de achterblijvende softwarevermeldingen verwijderen.

Thomas Jan , XP-PC, bedankt voor de snelle reactie...
Ga dit zeker proberen.
alvast bedankt.

Download en installeer EasyCleaner.
Start het programma en klik op de knop Add/Remove.
Je ziet dan de lijst die je via Configuratiescherm > Software ook te zien krijgt.
Selecteer de items die je wilt verwijderen en klik op Delete - dus NIET op Uninstall.

Guus.

Zoals je ziet, genoeg mogelijkheden :cool:

Het voordeel aan RegCleaner is dat hij ook de verwijzingen naar de programma's in je register weghaalt en dat doen tweakUI en Easy Cleaner niet (2e weet ik niet zeker trouwens).

Ach; als het beestje maar werkt :cool: , toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan