win rar bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

barley

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2003
hallo

heb een win rar bestand gedownload maar kan het niet openen (tot. 11 bestanden)

Als ik op het eeste bestand klik vraagt hij naar een map
C:\Documents and Settings\Beheerder\Local Settings\Temp\Rar$DI00.562\pdxce25.r00.

Ik heb deze map gemaakt en alle bestanden erin geplaatst maar mooi nada. Een en ander volgens afbeelding bijlage.

Wie oh wie kan mij hiermee helpen?

Al vast bij voorbaat heel veel dank

groeten

Barley

Bijlagen

• image1.jpg
    image1.jpg
    23,8 KB · Weergaven: 47
Volgens mij vraagt hij gewoon naar waar het volgende bestand is. Namelijk R00 en daarop volgend R01 enz

Welkom op Helpmij:) Zijn volgens mij in stukken gehakte winrarfiles. Die kun je toch met winrar gewoon weer samenvoegen?

Als het goed is heb je een mapje met allerlei rar bestanden van een bijvoorbeeld een fimpje. Deze bestanden zijn genummerd. De eerste heet xxxxx.RAR. De tweede xxxxx.R00, enz....

Als je op de eerste klikt dan opent hij vanzelf de volgende. Wanneer ze in een andere map staan zoek je zelf die map op.

dag Peter

ja maar toch gaat het niet zo. In het verleden heb ik wel eens win rar bestanden gehad waarbij je inderdaad op het eerste bestand klikte en dan de rest opende.

nu vraagt hij naar een map (zie bijlage uit eerste bericht) maar gebeurt er verder niets.

ra ra wat kan de oplossing zijn

groeten

barley

Volgens mij mis je gewoon nog RAR bestandjes.
Weet je zeker dat je ze allemaal hebt?

Als je geen rar heeft dan zou het program goed moeten kunnen installerren, heb je perongeluk het verkeerde install. of exe uitgevoerd, in de texfile staat vaak hoe deze moet opstarten.

Laatst bewerkt:
ja volgens mij heb ik alle rar bestanden maar iedere keer als je een en ander wilt uitpakken krijg je dus de melding zoals in mijn openingsvraag zie image 1.

ik snap er werkelijk niets van.

wie weet echt raad?

groeten

Barley

hallo allemaal

ik wrdt dus tamelijk wanhopig, alles al geprobeerd maar niks lukt. Hij verwijst iedere keer naar een map (zie bijlage) Ook als ik deze map gebeurt er niets. Ook als ik de win rar bestanden in deze map plaats gebeurt er niets d.w.z krijg ik weer dezelfde mededeling (zie bijlage)

Er moet toch een manier zijn om ze te openen?

groeten

Barley

Bijlagen

• image2.jpg
    image2.jpg
    24 KB · Weergaven: 35
hij vraagt echt om nog een bestand dus je mist er denk ik een of 2 of 3 of 4 of denk je dat je alle bestanden hebt even een vraag in een vraag ik haat winrar weet iemand een programa die alle extenties opent dus rar iso ogg ga zo maar door

off topic gebruik nu azureus en nergens geen last meer van ff zoeken naar links maar het is beslist de moeite waard

hallo Oracel

nee heb wel alle bestanden maar hij zoekt dus naar een map in de temp zoals aangegeven in mijn bijlage en daar gaat iets mis. Ook als ik de map heb gemaakt gaat het niet

snap er dus niets van

groeten

Barley

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan