win update opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanri78

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2001
Berichten
498
Hallo,

vriend van mij woont in Belgie maar heeft een 56k modem nou heb ik kabel en ik wil die updates van win xp voor hem downloaden omdat dat bij hem veels te lang duurt, kan ik dat allemaal downloaden? want als ik kijk zoekt hij in mijn pc maar ik wil alles opslaan en op cd branden zodat ik dat daar makkelijk kan updaten.

Gr Vanri
 
Gewoon je internet-kaart even verwisselen dan kan je alles zo over halen op zijn systeem van de kabel.
 
Laatst bewerkt:
Ja maar mijn pc staat in Arnhem en die van hem in Belgie wilde gewoon gebrande cd meenemen en dan bij hem updaten ik heb geen zin om zijn pc helemaal op te halen alleen daarvoor bij hem duurt dat echt belachelijk lang en in die uithoek hebben ze ook geen kabel ofzo das het probleem :(
 
Bedankt Buffy, deze site kende ik nog niet, ik weet wel dat je ze wel kon bestellen,
 
de service packs kan je toch gewoon downloaden ,dan heb je de meeste updates al binnen. alleen op jouw pc lukt dat niet meer omdat jij ze al hebt. je kan wel zoeken naar de sp1,2,3 maar ja das niet legaal.
de updates worden namelijk tijdelijk opgeslagen en nadat alles geinstalleerd is verwijderd. vandaar dat je ze niet meer terug kan vinden.
dus het makkelijkste is te doen wat buffy zegt. dan heb je het grootste gedeelte al binnen.

groeten rene
 
Geplaatst door pionok
op jouw pc lukt dat niet meer omdat jij ze al hebt. je kan wel zoeken naar de sp1,2,3 maar ja das niet legaal.
Hoe zo niet legaal?
Service packs zijn gratis.:rolleyes:
BTW WinXP heeft momenteel nog maar 1 service pack(SP1a)

Deze kan je compleet downloaden, als je de cd's niet wil bestellen.(network installation)
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/servicepacks/sp1/sp1lang.asp
(±125MB)
Let op de juiste taal!!

Je kan ze dus gewoon los downloaden, ook al staan ze op je pc geinstalleerd.:)
Via de Windows Update-catalogus, kan je alle updates los downloaden.
Dan moet je via Windows update op "windows update aanpassen" klikken en een vinkje neerzetten voor "Windows Update-catalogus weergeven".
 
moet je wel een legale windows xp versie hebben met een legaal registratienummer.
en aangezien hier op helpmij niet geholpen mag worden dmv illegale zooi zul je het netjes moeten doen. ook al doet 80% van de nederlandse bevolking dat niet.
groeten rene
 
Geplaatst door pionok
moet je wel een legale windows xp versie hebben met een legaal registratienummer.
Ik kan nergens lezen, dat het hier om een iligale Windows versie gaat.
De vraag gaat over de Windows update's, die mag je gewoon onderling uitwisselen.
Ze zijn immers op een legale manier van het internet te halen.
Gewoon bij Microsoft dus.

De manier die ik omschreef, is er juist voor om de Service pack/update's op meerdere pc's te installeren.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan