Win Update wil steeds dezelfde updates uitvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

oriolus99

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2007
Ik heb al een week lang last van het feit dat Windows Update twee belangrijke updates wil uitvoeren, die echter al eerder zijn uitgevoerd. Het 'm nog eens laten doen helpt niet.
Het gaat om de twee updates met kenmerk KB2468871 en KB2533523.
Ik weet me geen raad; wie kan helpen?
Bij voorbaat dank!

Selecteer gewoon de updates als ze worden aangeboden -> rechtsklik -> Update verbergen

Je moet dan wel eerst bij Alle Programma's -> Windows Update -> Instellingen wijzigen -> Updates downloaden, maar laat mij bepalen of ik ze wil installeren instellen...

Rechts klikken op de twee updates levert niets op: Er gebeurt niets.
Ik heb ook dubbelgeklikt, waarop je vinkjes weg kunt halen bij de beide updates, maar daarop reageert Windows Update alleen maar met dat er twee belangrijke updates zijn...

In die instructies staat dat ik SoftwareDistribution moet hernoemen, maar (ook als Admin) de toegang wordt geweigerd... Wat nu?

Probeer dan Unlocker. Je kunt hiermee processen vrijgeven en dan tenslotte ook schijven, mappen en bestanden hernoemen...

Laatst bewerkt:
Het is gelukt, hartelijk dank!
Misschien moet de herinstallatie wat aangepast worden, uitgaande van het feit dat versie 4 van .Net Framework reeds een tijd de laatste versie is en hoe te handelen met de eerdere versies.
Nogmaals dank!

Ok, wil je de Vraag als "Vraag is opgelost" markeren door op "Vraag is opgelost" te klikken in je allereerst post (in de donkerblauwe balk die met Vraag is opgelost, Bekijk eerste ongelezen etc.?)
Mooi dat het gelukt is en Succes verder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan