win-updates niet te downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vraag007

Banned
Lid geworden
14 jul 2005
hey,

Als ik automatisch updaten doe, bij beveiliging centrum dan komt er na 1 minuut zo een geel icoontje rechts onder. Daar staat in: updates worden gedownload 0%. Maar daar blijft die al weken opstaan er word niks gedownload. En dan ga ik via de site handmatig controleren op updates, dat doet die wel, dan staan er 26 updates maar dan klik ik op instaleren, en dan krijg ik dat scherm van dat die ze aan het downloaden is en instaleren maar daar blijft alleen maar in staan van: Downloaden voorbereiden. blijft ook eeuwig staan als ik het niet wegklik. Weet iemand het probleem wat ik mis aardig wat updates. En ik heb ook met call of duty 2 dan kan je auto-patchen dan krijg je ook zo een windowsschermpje dat die van een site aan het downloaden is maar blijft ook op 0% ik moet het dan helemaal handmatig gaan downloaden.

Plz help Later

Probeer eens deze reg fix, kopieër onderstaande in notepad, b.v., maak er een reg file van, dus met de extensie reg, en dubbelklik het bestand.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Windows Registry Editor Version 5.00

[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Group Policy Objects\LocalUser\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\WindowsUpdate\DisableWindowsUpdateAccess]

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]
"NoWindowsUpdate"=dword:00000000

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate\AU]
"NoAutoUpdate"=dword:00000000
"AUOptions"=dword:00000000

[-HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate]
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\WindowsUpdate]

[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]
"NoDevMgrUpdate"=dword:00000000

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"NoUpdateCheck"=dword:00000000

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\WindowsUpdate]
"DisableWindowsUpdateAccess"=dword:00000000

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]

win update

hoe doe je dat precies? als ik control c doe en plak in kladblok en dan opslaan als update.reg lukt het niet en keer ik terug in kladblok.

senior

update

ik selkteer de tekst en plak het in kladblok. daarna sla ik het bestand op als, maar ik heb alleen de keus tussen txt dokumenten of alle bestanden

update

dat doe ik dus, maar dan kom ik terug in kladblok met deze tekst

hmm waar moet je het bestand dat opslaan ik kan het niet openen moet iets met mapopties doen ofzo staat er:S

Zal het nogmaals proberen uit te leggen, kopieër de tekst in notepad of kladblok, sla het bestand op als alle bestanden en als naam, update.reg, ga naar dat bestand, waar je het hebt opgeslagen, welke map maakt op zich niet uit, met de muispijl erop, en dubbelklik met de linkermuistoets.

Het moet wel de totale tekst onder de lijn zijn.

Wil natuurlijk niet zeggen dat dit het probleem gaat oplossen, maar het is wel de bedoeling, het zet alle regidtersleutels weer op standaard, je kunt ze natuurlijk ook handmatig aanpassen met regedt32, deze in te toetsen in uitvoeren.

update

nogmaals. het pictogram is van het register, maar bij dubbelklikken kom ik terug in kladblok. Ik geef het maar op. maar bedankt voor de moeite

Hebben jullie misschien een firewall draaien die het tegenhoudt?

Of eventueel de internet explorer opnieuw installeren, d.m.v. in de windows/inf map, het bestand ie.inf met de rechtermuisklik in het contextmenu voor installeren kiezen, met de XP cd in de drive, en dan naar het bestand ieexplorer.exe verwijzen, of IE6 SP1 opnieuw te installeren.

update

het werkt niet... ik stop ermee en ga verder zoeken waarom ik geen reg. bestand kan maken

Ik had precies hetzelfde, en uiteindelijk kwam ik er achter dat het met de Panda antivirussoftware kwam. Na deze verwijderd te hebben kwamen de downloads binnen.

GroetenJan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan