Win vista home basic crack

Status
Niet open voor verdere reacties.

terenaam4u

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2006
hallo

een vriend van mij heeft paar dagen geleden een nieuwe notebook gekocht( HP G5000)
Windows vista home basic. Ik heb zijn notebook klaargemaakt voor gebruik, maar in het engels. Er stond een recovery van vista op D schijf, ik heb recovery uitgevoerd met de hoop de taal te veranderen in Noors, omdat hij liever in het noors wou hebben. Maar ik heb per ongeluk op een onjuiste optie gekozen waardoor windows helemaal is verwijderd. Pc heeft nu geen besturingsyeteem. Mijn vraag is, waar kan ik een crack van vista home basic downloaden? als iemand een site kent of misschien op een andere manier, een torrent of zo, ik zal op jullie reacties wachten.

m.v.g:

Aan cracks of download voor Windows kunnen we je hier niet helpen. Lees daarvoor de huisregels nog maar eens door.;)

Heb je de recover partitie laten verwijderen? Zo nee, recovery opnieuw doen.

Mcmeller hoe goed het bedoelt is, maar via Helpmij is dit niet toegestaan. Daarom je bericht iets ingekort.

Je hebt toch helemaal geen "crack" nodig.... d'r zit een sticker met een serienummer op het apparaat..... je moet ergens in Torrentland even een versie downloaden en die met het nummer installeren.... of je eigen schijf [of die van de buurman] er even instoppen....

Eigenlijk best ***lig,
:confused: :confused: laptop slopen en dan niet kunne maken mij ook overkomen!
Heb het Advies van hierboven ook gekregen een crack hoeft niet,
neem contact op met hp of iets anders maar orgineel krijg je hem wel!
Ik hoop dat het je lukt! (ook me eigen laptop overkomen) compaq presario v6000

Eigenlijk best ***lig,
:confused: :confused: laptop slopen en dan niet kunne maken mij ook overkomen!
Heb het Advies van hierboven ook gekregen een crack hoeft niet,
neem contact op met hp of iets anders maar orgineel krijg je hem wel!
Ik hoop dat het je lukt! (ook me eigen laptop overkomen) compaq presario v6000

Ik ben nu al 2 keer langsgeweest bij hp en dit probleem uitgelegd
van hun moet ik of een nieuwe windows vista cd kopen of ze sturen
de laptop naar reparatie afdeling om te maken en dat kost 120 euro
een nieuwe vista cd kost hier in noorwegen in euro's rond 300 euro
hierboven was dus de reden dat ik een crack wilde downloaden en de boel
af maken, als je een site kent waar een crack te vinden is dan graag een link
sturen. voordat ik terugkom naar nedereland wil ik zijn laptop maken, engelse versie
mag ook, hij wil in het noors, maar als niet kan is niet erg, ik hoop dat je mij kan helpen
gr:thumb:

Zoals vaker aangegeven, staat er geen install key op de laptop zelf, dit is namelijk wel gebruikelijk.

Links naar cracks en serials geven is niet toegestaan op Helpmij.

Aan cracks of download voor Windows kunnen we je hier niet helpen. Lees daarvoor de huisregels nog maar eens door.;)

Heb je de recover partitie laten verwijderen? Zo nee, recovery opnieuw doen.

Oeeeps, huisregels nog niet goed doorgelezen. Mijn excuses

d'r zit een sticker met een serienummer op het apparaat
Als het bovenstaande klopt,kent je vriend niet iemand die ook een Windows vista home basic heeft?

Dan kun je die dvd wellicht even lenen,om de installatie opnieuw uit te voeren.

Greetz

Als het bovenstaande klopt,kent je vriend niet iemand die ook een Windows vista home basic heeft?

Dan kun je die dvd wellicht even lenen,om de installatie opnieuw uit te voeren.

Greetz

En dat mag dan dus weer net niet. Je mag een andere CD gebruiken, maar die moet dan
wel exact gelijk zijn aan de CD die jij zelf had moeten maken. Wanneer je een CD van
iemand leent die niet 100% exact hetzelfde is, ben je in feite alweer illegaal bezig.

En dat mag dan dus weer net niet. Je mag een andere CD gebruiken, maar die moet dan
wel exact gelijk zijn aan de CD die jij zelf had moeten maken. Wanneer je een CD van
iemand leent die niet 100% exact hetzelfde is, ben je in feite alweer illegaal bezig.

Ik zit ook ff te denken of ik dan nog steeds illegaal bezig ben als ik een CD van iemand leen. Ik zou gisteren een nieuwe CD aanschaffen, maar ik werd aangeraden om van iemand te lenen want pc heeft toch al licentie en is geregistereerd bij microsoft, als ik een nieuwe cd koop dan wordt dat een nieuwe licentie, dus dat zou geen probleem zijn (denk ik) maar in ieder geval bedankt voor de reacties
gr

Ik zit ook ff te denken of ik dan nog steeds illegaal bezig ben als ik een CD van iemand leen.
Maak je er toch niet zo druk om,je hebt toch al een licentie en je zou wel gek zijn om er nog een te kopen.

En als je die cd\dvd leent,zou ik er gelijk een kopie van maken ;)

Greetz

Je hebt toch helemaal geen "crack" nodig.... d'r zit een sticker met een serienummer op het apparaat..... je moet ergens in Torrentland even een versie downloaden en die met het nummer installeren.... of je eigen schijf [of die van de buurman] er even instoppen....

ja idd,er zit wel een sticker met serienummer op het apparaat. Torrentland doet het niet, en je zei dat ik die versie met het serienummer moet installeren en of me eigen schijf of die van de buurman er instoppen, bedoel je dat ik windows eerst op cd moet zetten en daarna de pc daarvan opstarten ?
ik zal straks nog ff kijken of die site het weer doet . bedankt voor je reacite
gr

Ik snap de verwarring niet zo goed. Een CD is niets waard. Kopie of origineel, doet er niet
toe. Het gaat om de licentie, de code! En die heb je, dus je kunt een CD van iemand
anders gebruiken, en dat is legaal. Maar daar zit dan wel een regel aan vast: de CD die
je leent en dus gebruikt, dient 100% gelijk te zijn aan de CD die je normaliter gebruikt
had. Want voor díe software, en dus voor gebruik van díe CD heb je een licentie. Gebruik
je een CD die niet identiek is aan de jouwe, is het altijd illegaal. Simpelweg gebruik je
dan je licentie voor iets anders.

Wanneer je een nieuwe CD, met dus een nieuwe licentie, koopt is er natuurlijk geen rede
tot paniek. Dan heb je een nieuwe licentie en kun je je oude code dus 'vergeten'.

Hoi !

Beste mensen: Vista staat echt op een DVD !

Verder bevat de DVD ALLE versie's van Vista !

Slechts de key bepaalt de versie die je installeert !

Dus......waar hebben jullie het over met: "CD moet gelijk zijn " en dat soort echte nonsens !

Greetz,

Harry.

Dat is waar Harry, maar wanneer de persoon in kwesite bijvoorbeeld een Acer heeft, heeft
hij ongetwijfeld bij zijn computer een Windows-schijf (althans, de kans die schijf te máken)
die aangepast is door Acer gekregen. Die CD is dus anders dan een retail-schijfje uit
de MediaMarkt... Wanneer je dan zo'n 'Acer-code' gebruikt met andermans retail-CD'tje is
dit verboden.

Acer is uiteraard slects een voorbeeld... Ook bijvoorbeeld Fujistu Siemens pas het één en
ander aan... Vrijwel alle frabrikanten.

CD, DVD, ja ach... Een DVD is ook een CD. Een CD is Compact Disc, is compact schijfje...
Een DVD is ook een compact schijfje... Een DVD is een CD maar een CD niet altijd een DVD.

Zie nu trouwens dat het om een Packard Hell gaat... Ook zij zullen ongetwijfeld 't een en ander
aan Windows versleutelen voordat ze het aan de consument leveren.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan