win xp activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

maarten252

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2005
hey

ik heb windows xp oem versie op 2de pc geinstalleerd maar ik had nog 30 dagen om nieuwe sleutel integeven. nu zijn die 30 dagen om 1 of andere reden voorbij :o nu kan ik me niet meer aanmelden alleen nog activeren. zit er dan nix anders meer op dan een nieuwe te gaan kopen?

grtz
thx
:rolleyes:

Waarom maak je geen image (Ghost, Acronis, of Powerquest) van de eerste pc en zet die op de 2e?

Dat werkt niet r.vink.Of de 2 computers moeten qua hardware exact hetzelfde zijn.:)

Niet nodig hoor...is de hardware dermate afwijkend dat je toch opnieuw moet activeren doe je dat gewoon per telefoon en zegt dat je processor of mobo vernieuwd is na een defect. Kunt natuurlijk ook gewoon die oem versie opnieuw installeren of nu alsnog telefonisch activeren met hetzelfde verhaal.

Er zit idd niks anders op dan een nieuwe sleutel te "regelen".

maar ik had gedacht hd formateren en dan windows opnieuw installe en dan crack regelen. maar hoe kan ik hd formateren vanin bios?
of zal ik toch maar onmiddelijk telefoontje plegen :p

Nou wat denk je van even bellen?
En een crack regelen is helemaal niet nodig.

De enige echte legale manier is om een 2e licentie aan te schaffen. Elke andere manier is niet toegestaan!

puffff

Geplaatst door m@rio
De enige echte legale manier is om een 2e licentie aan te schaffen. Elke andere manier is niet toegestaan!

:eek:

bill is al rijk genoeg hoor met je licenties:confused:

ik ga echt geen tweede kopen als je 2pcs heb in huis...
dan spoor je echt niet

Dan doe jij het toch niet.....Ik geef alleen aan wat wel en niet toegestaan is. Ben je het er niet mee eens zou je hem daarover moeten aanspreken...hij is diegene die het verzonnen heeft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan