MootjeT63
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 okt 2013
Een goede vriendin van mij heeft een tablet gekregen, en ze wil er graag ebooks op hebben. Nu heb ik er héél veel op mijn pc staan, dus ik dacht "eventjes de bijgeleverde usb kabel in de pc en klaar". Ehhh... niet dus! Ik krijg een melding dat er geen stuurprogramma gevonden kan worden, en er is geen mogelijkheid aan te geven of er op internet naar een stuurprogramma gezocht mag worden.
Ik ben naar de site van de fabrikant gegaan en daar staat te lezen:
"Nadat u de tablet via de usb kabel op de pc heeft aangesloten, ziet u rechtsonder in het scherm een aantal opties verschijnen. U dient te kiezen voor USB aansluiting. Uw tablet vraagt dan om deze in te schaken. Het downloaden van drivers is dan niet nodig. (bij windows 95, 98, 2000, millennium en XP dient u wel nog drivers te downloaden)."
Alleen jammer dat er niet bij staat welke driver er nodig is, en waar die gedownload kan worden...
Het gaat dus om de Empire A700D8, en om Windows XP.
Wie kan me helpen aan de juiste driver?
Grtz. Mootje
Ik ben naar de site van de fabrikant gegaan en daar staat te lezen:
"Nadat u de tablet via de usb kabel op de pc heeft aangesloten, ziet u rechtsonder in het scherm een aantal opties verschijnen. U dient te kiezen voor USB aansluiting. Uw tablet vraagt dan om deze in te schaken. Het downloaden van drivers is dan niet nodig. (bij windows 95, 98, 2000, millennium en XP dient u wel nog drivers te downloaden)."
Alleen jammer dat er niet bij staat welke driver er nodig is, en waar die gedownload kan worden...
Het gaat dus om de Empire A700D8, en om Windows XP.
Wie kan me helpen aan de juiste driver?
Grtz. Mootje
Laatst bewerkt: