Win XP over ubuntu heen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Berichten
599
Ik heb nu ubuntu op mijn schijf staan. kan ik van internet xp downloaden over ubuntu heen? Of heb ik hier een cd met xp voor nodig? Hoor het graag.

Groet,
Reindert
 
Laatst bewerkt:
CD met Xp nodig, je zal een schone installatie moeten doen.
 
CD met Xp nodig, je zal een schone installatie moeten doen.

Dus als ik het goed begrijp, moet ik eerst mij hele schijf opschonen en daarna met een cd xp installeren. Das een heftige ingreep dan:shocked: Zitten op die xp cd ook de benodigde drivers?

Groet,
Reindert
 
Lang niet alle drivers zitten bij een Windows installatie. Je zal ook los de benodigde drivers moeten installeren. Inderdaad zul je eerst de schijf leeg moeten maken. Sterker nog ik denk dat je de schijf indeling anders moet doen. ben niet heel bekend met Linux, maar dach dat die toch wel een andere manier van indelen heeft.
 
Laatst bewerkt:
Lang niet alle drivers zitten bij een Windows installatie. Je zal ook los de benodigde drivers moeten installeren.

Ok, maar win xp gaat langzaam plaats maken voor zijn opvolger de win 7. Zijn de benodigde drivers nog lang beschikbaar voor win xp? Of is het nu raadzamer om te wachten op de komst van de nederladstalige win 7? Graag jou mening hierover?

Groet,
Reindert
 
De drivers van Win98 zijn zelfs nog beschikbaar, als je maar weet waar vandaan ze te downloaden.
 
Gewoon goed zoeken op de exacte naam/type van je hardware.
 
Graag gedaan. zet je de status van de vraag even op "Opgelost". Tenzij je nog andere antwoorden nodig hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan